måndag 7 november 2011

Ny vecka

Ja så var ännu en helg över och vi har en alldeles ny vecka framför oss.
Mamman är trött, den här årstiden i kombination med alldeles för lite sömn gör att jag känner mig urlakad. Men så är det väl för de flesta just nu så det är bara att bita ihop.

Vad har den här veckan att bjuda på då? Inte så mycket mer än det gamla vanliga faktiskt; dans, musiklekis, besök hos psykologen, komma igång med simningen igen (har inte fått simma på grund av tatueringarna), klippning för mamman och så ska vi ha gäster på lördag. En ganska så normal vecka med andra ord. På jobbfronten är jag överhopad med jobb så där ska jag bara försöka hålla huvudet ovanför vattenytan.

Ikväll kommer min fina vän Mia på fika. Det ska bli jättemysigt att få prata av mig med henne.

Önskar dig en fin måndag.

Kram och KÄRLEK!



 

 

11 kommentarer:

Jannie sa...

Inte så mycket??JÖSSES vännen.Det är ju fullt upp om du frågar mig! ; )
O LYX att få komma iväg o klippa sig!måste jag oxå ta tag i...Svintot bara växer o växer...
Tar o mailar dig under dagen!Är ju så klart jättenyfiken!speciellt om det är det jag tror att det kan vara....
O du?Jag är en riktig vekling...ha ha ha Massa kramar o godmorgon min vän!

Therese - Sockenvägens Söta sa...

Låter som en hektisk vecka, här blir jag själv då magnus åkt i väg på långkörning... men en visit till en vän på torsdag å ett besök på ikea på lördag får mig att hoppas veckan går fort ;-D KRAM fian du <3

Fröken M sa...

Halloj darling - här har du en till som är trött !!
Visst är ljushus fantastiska ! det fanns många olika varianter och storlekar i ullared.
Min favorit blev dock de man sätter glödlampor i så jag köpte två att ha bredvid tvn ( + ett gäng att ge bort i julklapp... )
ha en mysig dag !! kramar

Maria sa...

Tycker de flesta veckorna är likadana just nu, allt går på rutiner....Tjatigt ibland men ändå ganska så skönt.
Här ska det också klippas i veckan. Ska bli så skönt:-)

Kram Kram

Therese - Sockenvägens Söta sa...

Här lider arb dagen mot sitt slut, om en halvtimme ska jag hämta mian busar... Hoppas du nu får en fin kväll med din vän. Jag ska njuta av lantlivs julnr då barnen somnat tänkte jag. KRAM

Johanna - Mamma till Leija ♥ sa...

Vilken mysig vecka ni har framför er :) KRAM

Mamma till William och Wilma sa...

God eftermiddag söta..Vilken fin höst bild..Hoppas att du får en mysig kväll.kram

Fröken M sa...

Hoppas ni får en riktig myskväll ! Här ska jag krypa upp i soffan med ett paket ballerina - jag måste ju för tusan "fira" att det är kladdkakanss dag ;) kramar

britta bloggar sa...

Jag känner mig också trött och sliten. Men det är som du säger, bara att bita ihop. Snart blir det lättare!

Therese - Sockenvägens Söta sa...

Tittar in och lämnar en kram och hoppas du får en bra dag vännen <3

Linda sa...

Låter inte som någon tokig vecka alls, den där middagen på lördag lät extra trevlig, önskar vi hade några vi kände här uppe som vi kunde bjuda på middag också, att bjuda min mamma känns inte jättespännande haha
Och ja egentligen håller jag ju med dig, symptomen får gärna fortsätta men då vill ja ha lite mer anledning till det:)
Kramar