lördag 19 november 2011

Mysig dag trots allt

Trots regn och trasig bil så blev det en mysig dag idag. Bilen funkar just nu i alla fall men vi vet inte för hur länge....Trots regnet så åkte mormor, morfar, barnen och jag till Wapnö julmarknad. Det var dock väldigt mycket folk och inte så mycket intressant att titta på men ändå.


Elliot hade på sig sin nya overall så han frös inte i alla fall.


Så här glad var lilla loppan igår när hon provade sin overall


Nu är barnen i säng. En brasa är tänd och vi sitter och väntar på "Så mycket bättre" Glenn ska ut och jaga vildsvin med en kompis.


Kram och KÄRLEK!



5 kommentarer:

Fröken M sa...

Halloj finaste !!
haha... det där med adventsstjärnor till 5 1/2 m höga fönster är inte det enklaste kan jag lova !! Att sätta stora hängande från taket blir ett allt för bökigt projekt så jag har bestämt mig för stjärnor på fot. Jag har hittat en variant som är 20 cm hög, egentligen för "futtigt" för min smak, men om jaag ställer dem på elementet kanske det kan funka...
Nåväl, stjärnorna får ligga i sina kartonger en vecka till - sen hoppas jag att det blir bra när de väl är uppe !! ;)
kramar

Angelica sa...

Vilka fina overaller, vart är dem köpta?

jenny sa...

Åh vad fina, astrid som älskar batu (Bamse) blev ju eld och lågor när hon fick ärva en blå overall med Bamse på. Hihi

Här är det julskyltning som gäller, visst känns det tidigt?!

Johanna - Mamma till Leija ♥ sa...

Skönt att komma iväg lite trots allt. Söta dom é i sina nya overaller. Surpuppan Tuva, hihi!
Sv: Ja, det känns så sjukt snopet. Att han förra helgen sa massa saker han längtade till, kallade mig älskling & massa annat & sen helt plötsligt inte vill mer för att han inte känner hela vägen. Känner mig helt trasig :(
KRAMAR <3

Caroline sa...

Mysigt med julmarknad även om det kanske inte var den mest stämningsfulla. :)

Fina dina barn är i sina overaller!

Stor kram till dig