onsdag 16 november 2011

Mitt i veckan

Hej vacker!

Ja så var det mitten på veckan igen. Idag står ett besök hos psykologen på agendan. Har inte så många besök kvar där nu men det känns helt ok. Jag känner att jag har blivit mycket lugnare och att jag mår så mycket bättre nu än vad jag gjorde när jag började hos honom.

I morse åkte barnens vinteroveraller fram till deras stora glädje. De har bara regnkläder på dagis och jag känner att det blir lite kallt för dem att vara ute och leka i det när det är minusgrader.

Igår var jag hemma hos fina Ida och blev klippt utav henne. Det var första gången hon klippte mig men absolut inte den sista. Hon var jätteduktig och jag blev verkligen nöjd. Tusen tack Ida!

Avslutar med två gamla bilder som är tagna för ganska exakt två år sen. Tiden går alldeles för fort!

Lilla loppan! Så liten men ändå så stor!


Jag har slagit mig men jag är lika glad för det!


Kram och KÄRLEK!

8 kommentarer:

Ida sa...

Hej fina! Va roligt att du blev nöjd! Tack själv, jätte kul att träffa er prata å skratta lite :)
Hoppas att du får en fin dag. Kram

Fröken M sa...

Godmorgon vännen !!
Va skönt att samtalen gett resultat, då är allt som det ska vara och du förtjänar inget annat än att vara LYCKLIG på alla plan !!
Ingen bild på håret ?? VI vill ju se :)
Ha en härlig dag !! kramar

Mamma till William och Wilma sa...

Godmorgon snäckan..Skönt att möten går bra för dig och det känns bra att prata med honom.
Ja tiden går allt för snabbt.Ha en fin onsdag.kram

Therese - Sockenvägens Söta sa...

Hej raring! Så skönt att det känns bra med psykologbesöken å att du fått verktyg som gör dig lugn och kan hantera de känslor som finns inom dig <3 Å så skönt att ha betat av klapparna, jag ska göra ett ryck nästa onsdag å fixa de sista tänkte jag... Önskar dig en ljuvlig dag vännen!

Popprinsessan sa...

Vad skönt att du känner att du mår bättre! Hoppas att du får en riktigt fin onsdag.
Kram!

Maria sa...

Skönt å höra att du mår bättre & känner dig lugn!
Här skickades det också med skidbyxor till skolan idag, bara hoppas att hon tar de på sig också:-)

kram kram

Linda sa...

konstigt väder vi har, tycks va ni söder ut som haft minusgrader i dag, här vaknade vi till 2,5 plus, ingen vinteroverall här med andra ord.
Hoppas ni haft en bra dag, Kramar

Mamma russin sa...

Åh så skönt med lite hårvård.. Skulle med behöva det snart..

Så små söt barn du har..:)