fredag 18 november 2011

Mina sötnosar

Inatt har lillprinsen sovit hela natten utan att ha ont i örat. Nu är han och storasyster på dagis så att mormor och morfar kan hämta dem i eftermiddag.

Igår fick jag en förhandstitt på barnens foton som de tog på dagis för ett tag sen. Bilderna är ju svåra att se här men det är ju bara för att man inte ska skriva ut dem och låta bli att köpa dem
Min stora fina prins!Min stora fina prinsessa!

Älskade underbara barn!

Tyvärr blundar Elliot på den första syskonbilden och på den andra ser de väldigt allvarliga ut. Vi får se vad vi väljer att köpa för bilder när vi väl får hem dem sen.

Nu ska jag sätta fart här. Ligger som vanligt efter med högarna och idag hade jag tänkt gå hem efter lunch eftersom mamma och pappa är här.

Önskar dig en fin fredag!

Kram och KÄRLEK!


9 kommentarer:

Therese - Sockenvägens Söta sa...

Så otroligt fina de var på korten, ni får svårt att välja skulle jag tro bland bilderna ;-D
Trist att det inte blev något med det projekt du var involverad i, men att donera är ju alltid komplicerat för båda parter - så rent egoistisk är jag lite glad att det inte blev av, för jag vill absolut inte att något händer dig eller att du ska utsätta dig för någon riskt - du är en allt för fin och god vän att mista <3 Men å andra sidan är du säkert så påläst och klok att du är väl medveten om ev risker osv. Jag är från botten av mitt hjärta så berörd av din godhet och vilja att hjälpa andra, du är utan tvekan en av de finaste människor jag "känner"! KRAM

Kerstin sa...

Så flotte bilder av ungene. De er jo bare så gode. Savner dere masse.
Klem

millamagi sa...

tack för titten i din blogg - kommer tillbaka.
Vilka charmtroll! Lycka till att välja bild... blir inte lätt kan jag tänka.
Ha en bästa dag & du, jag håller med Störst av Allt är Kärleken!

Therese - Sockenvägens Söta sa...

Mmm förstår attdet är blandade känslor, men du har gjort vad du kan <3 Hoppas nu du hinner jobba undan så du kan umgås med familjen sedan! KRAMELIKRAM

Maria sa...

Vilka super fina bilder på barnen!!
Så skönt att det inte blev något mer med Elliots öra:-)
Ha nu en toppen fin fredag!!

Kram Kram

Johanna - Mamma till Leija ♥ sa...

Fina kort på barnen! :)

Hanna - Mode, smyckestillverkande och min vardag sa...

Vilka fina bilder!

Jannie sa...

De är ju såååå himla fina vännen!!(han flörtar ju!Inte blundar; ) )
O så skönt att goingen inte har ont i örat längre.
Hoppas nu ni får en helt underbar helg!Kramar i överflöd

Linda sa...

Så fina bilder!
Moa tog ju sin bild i går så vi lär få vänta lite till innan vi får se resultatet.
Trevlig helg fina du , Kramar