lördag 26 november 2011

Lyckad invigning

Det blev en väldigt lyckad invigning igår men nu känns det så skönt att den är över.
Jag har så ont i mina ben och fötter idag. Sara och jag sprang och fixade från sju på morgonen till nio på kvällen.

Idag får det bli en lugn dag. Barnen och jag har precis bestämt att vi ska hoppa över Boll och lek idag. Vi orkar inte stressa nu på morgonen. Nu sitter vi i deras säng och ser på tv. Det hade gått jättebra igår när farmor passade dem. De var överlyckliga när farmor kom till dagis. Det hade tagit en halvtimme för dem att komma därifrån för de ville visa farmor hela dagis.

Tyvärr har jag inte hunnit läsa inne hos Er så mycket som jag skulle vilja den sista tiden. Men nu hoppas jag att jag ska få tid till att läsa ikapp.

Jag önskar dig en fin lördag!

Kram och KÄRLEK!

4 kommentarer:

Therese - Sockenvägens Söta sa...

Klokt att hoppa boll å lek i dag, ta det lungt å stressa av och mysa istället - det behöver ni nog alla <3 KRAMAR i massor rara du!

Fröken M - Vinn en Ziperall & Aladdinaskar sa...

Godmorgon !!
Lugna dagar är de bästa ! Hä'r tänker jag inte ens ta av min onepiecen idag för jag ska vara INNE och pyssla :)
Ha det riktigt mysigt nu !! kramar

ps, försök pricka in min tid i pralinspelet så jag får skicka choklad till dig :)

Johanna - Mamma till Leija ♥ sa...

Skönt att invigningen gick bra & mysigt med en lugn morgon!
Lördagskram!

Mamma Russin sa...

hej hej gumman..
låter som lite tvmys kan passa idag, inte stressa söta du..;)

kul att det funkade med farmor hämtning, här ska vi ha farfar hämtning hos dagmamman på måndag för första gången, hiih..

kramkram