fredag 4 november 2011

Luften gick ur mig

Har nästan precis kommit hem ifrån Göteborg. Allt gick bra men vi får inga fler besked först vi får svar på alla prover som togs idag. Detta är ett projekt som är lite hemligt så ni får tyvärr hålla Er till tåls ett tag till. Men jag kan säga att jag har mycket tankar och funderingar just nu.

Nu ska jag köra och handla till kvällens fredagsmys. Barnen har beställt tacos så det får det bli. Det var längesen vi åt det nu. Efter handlingen ska jag hämta hem mina små älsklingar.

Kram och KÄRLEK!



 

 

7 kommentarer:

Ida sa...

Tack snälla, var en mysig stund på dagis. Önskar er en härlig fredag. Kram

Ulrika sa...

Hoppas att ni får en riktigt mysig fredagskväll.

Visst kan jag lite om kost, inte som en dietist men senast i torsdags var jag på utbildning i specialkoster och då baland annat laktos och mjölk fri kost. Ställ frågor om det behövs så skall jag försöka att svara på dem.

Kram Ulrika

Linda sa...

Men du, nu blir jag ju jättenyfiken ju:)
Hoppas ni får dom svar ni vill.
Massor av kramar

Jannie sa...

Men hallå där teasern!!NYFIKEN är bara förnamnet!
Men jag kanske har en liten aning...Kanske.Eller så är jag helt ute o cyklar...
Skönt att allt gick bra!
O du??Tack mitt lilla gullefjun för att du röstade på mig!Du är ju så jäkla go!TACK!!
massa kramar

jenny sa...

Vad det nu än är för test så håller jag tummarna! Ja tårna också!
Sedan är det klart att man blir liiite nyfiken men jag ser framemot att höra något spännande och positivt.
Hoppas helgen blir bra! Tusen kramar

Johanna - Mamma till Leija sa...

Hoppas det går bra med projektet & att ni fick en mysig kväll! Kram

Mia sa...

Kära vän - tänk inte på att du kan göra andra besvikna. De blir säkert bara mer besvikna om du är med bara för att inte göra de besvikna :) Tänk på dig själv vet ja!
Precis som de andra kommentarerna ovan är jag också supernyfiken! Hoppas på mer info snart! ;)
Kram på dig och ha en härlig vecka. Vi hörs om någon dag!