torsdag 3 november 2011

Lårkaka

Godmorgon vacker!

Detta är ett tidsinställt inlägg eftersom jag är på vårdcentralen med Elliot idag på morgonen. Jag hoppas att de tar oss på allvar och att vi får någon hjälp nu.

De håller på att renovera avloppen på vissa av avdelningarna på dagis och det är väldigt rörigt där just nu. Igår valde de att fly fältet och tog med sig alla barnen och tillbringade dagen på Stadsbondgården. Där hade de tittat på djur och både ätit lunch och mellis.

Elliot hade lekt uppe på en bänk tillsammans med några andra killar och ramlat ner. Han hade blivit väldigt ledsen och jag förstår det för han fick en rejäl lårkaka. På utsidan av låret är han svullen och blå och röd. Det ser ut att göra riktigt ont på honom. Man ser när han går att han haltar lite också. Min stackars lilla prins.

Jag hoppas Du får en fin dag!

Kram och KÄRLEK!

6 kommentarer:

Maria sa...

Oj, stackarn han måste ha slagit sig rejält:-(
Hoppas nu att allt går bra på vårdcentralen & att Elliot får hjälp med sin mage!!

Kram Kram

Therese - Sockenvägens Söta sa...

Stackars liten :-( Hoppas han inte har allt för ont <3 Har itne sett bron, däremot fasnade jag för kalla faktas granskning av säkerheten på förskolorna...
Här har jag en dag med massa msåten, så bäst att sluta surfa runt nu ;-P KRAM! <3

Ida sa...

Lycka till på vårdcentralen. Hoppas ni får en bra dag. Kram ida.

Jannike Rosmer Gustavsson sa...

Pussa på Elliot från Mormor! Lycka till på VC, pussar o kramar

Mamma Russin sa...

Hej gumman..
MEn stackars lilla gubben då.. :( Hoppas det gått bra hos läkaren..

kramkrma

Johanna - Mamma till Leija sa...

Stackars E. Hoppas låret läker fort!