tisdag 1 november 2011

Inköp

Nu ska Du få se vad jag köpte för något på inredningspartyt som jag hade förra helgen. Det blev som sagt ganska så dyrt men jag är nöjd.

12 stycken nya, stora, fina mattallrikar i fyra olika färger


Jag tycker att ordspråken på dessa kuddarna passar in på min inredningsstil


De blev perfekta i vår soffa tycker jag


Hihi, en liten uppdatering bara. Precis när jag hade postat det här inlägget gick jag in på Bloglovin och såg att jag hade vunnit en tävling och priset var en vara ifrån just ZBH. Det blir ett kuddfodral till! Jag som aldrig brukar vinna!


Nu ska jag titta på gårdagens avsnitt av "Ensam mamma söker"


Hoppas du har en mysig kväll.


Kram och KÄRLEK!


10 kommentarer:

veronica johansson sa...

Riktigt snygga till er soffa :) Passa perfekt.
Hoppas att du får en fi kväll
Kram från mig

Maria sa...

Åh vilka fina saker!!
Vilka fina färger det är på tallrikarna!
Grattis till vinsten:-)

Kram Kram

frida sa...

Hej :)
Stort Gratttis !

Du vann via zbh hos frusofie.se :)
Jag har ansvaret för tävlingen skulle vilja komma i kontakt med dig via mail , vill du det :) ?

Självklart kommer ditt kuddfodral på posten :)

Mia sa...

Avundsjuk!!!
Om du inte vill ha tallrikarna mera vet du vart de kan få flytta :-)

Therese - Sockenvägens Söta sa...

Åhh så fina saker du köpte - passar perfekt hos er <3 Och kartonger, ja vilka barn ärlskar inte att leka meddem, här slåss ugnarna om de kommer över en *ler*
Ha nu en fin shoppingdag!!! KRAM

CiliaH sa...

Snyggt! Grattis till vinsten med :)

Ha en fin dag.

KRAM

Emelie - Mamman som älskar vitt sa...

Åh så fina!! :D helt underbara jue!

Jannie sa...

Massor med grattis till vinsten först o främst!Det var du verkligen värd!
O sen säger jag bara VRÅLSNYGGA grjer du har shoppat.SÅ härliga färger!
O erat bord vid soffan är ju gur läckert som helst!
Hoppas allt är bra med dig going!KRAMAR i massor

Johanna - Mamma till Leija ♥ sa...

Så fina saker & grattis till vinsten! :) KRAM

Fröken M sa...

Åh va härligt med shopping OCH en vinst !!
Riktigt fina saker :)
jag är ssuper sugen på nya kuddar till soffan men har inte hittat de rätta - än
(eller ja, det har jag, men de kostade 600:- st och det tänker jag INTE betala !! )
Kramar