lördag 5 november 2011

Hus nr nio

Idag fick jag "sovmorgon" ända till klockan sju! För mig är det värsta lyxen. Nu sitter barnen och jag och tittar på tv men jag ska snart gå upp och göra frukost. Idag är det Boll och lek och den börjar redan klockan nio.

I eftermiddag ska vi hem till våra fina vänner som fick tvillingar dagen efter oss. För ca en månad sen fick de en liten tjej så idag ska vi hem och gratulera dem.

Vad passar då bättre att ha med sig än en tavla ifrån fina Helen

Jag har skrivit om hennes tavlor förut och jag älskar dem. Tuva och Elliot har varsin namn/doptavla som den här ovan. Man kan välja vilka färger samt symboler man vill ha på den. Helen gör också andra tavlor som är jättefina. Kika in till henne och titta vet jag.

Jag önskar dig en fin lördag!

Kram och KÄRLEK!



 

10 kommentarer:

Fröken M sa...

Hihi... Jag är på ullared och köper årets julklappar såklart ;)
Ha en toppen dag !! Kramar

ENDENISE - Mamma till 2 i December sa...

Dom är himla fina, perfekt som present också :)

Maria sa...

Vad skönt med lite sovmorgon, haha! Märks att du inte är bortskämd med att få sova på morgonen i alla fall:-)
Helen gör verkligen jätte fina tavlor. Köpte tavlor till Sagas dagisfröknar förra julen som Helen hade gjort. De blev jätte uppskattade!

Trevlig helg!!

Kram Kram

Ciliah sa...

Hej! Hoppas ni får en fin lördag, underbart väder dessutom.
Hon sov faktiskt lite lugnare i natt, hostar gör hon ju men andningen var lättare och hon var inte så orolig, så det verkar som att medicinen hjälpte.

Kram

Jannie sa...

sovmorgon till sju???Okeeeeej...Jag lovar att aldrig mer gnälla när Victor vaknar innan åtta... ; )
Hennes tavlor är superfina.Har oxå en namntavla från henne.
Perfekt present!hoppas ni har en fantastisk helg vännen!Stor kram

Jannike Rosmer Gustavsson sa...

Till sju????? va bra Ha en fin helg! Puss o kram

Linda sa...

Dom är ju så fina, Moa har också en i sitt rum som Helene gjort. Har tänkt beställa till killarna också men får liksom aldrig tummen ur:)
Hoppas ni haft en mysig dag med massor av bebisgos, Kramar

Johanna - Mamma till Leija sa...

Snygg tavla! Sån ska Leija också få! :)

Helen.HUSnrNIO - Vinn en personlig almanacka sa...

Men tack kära du för fina ord om mig!
Hoppas lilla Edit blev nöjd med sin tavla =)

KRAM
Helen.HUSnrNIO

veronica johansson sa...

verkligen superfin och ovnlig :) har aldrig sett en sån förut, så de måste jag kolla upp :) tack fina för tipset :) Kram