onsdag 30 november 2011

Glädje

Ja idag är det en ny dag och det är bara att ta nya tag. Känner mig fortfarande låg och less men det går säkert över.

Tuva och Elliot har aldrig haft någon paketkalender men i år bestämde vi att de skulle få varsin present varje adventsöndag.

Elliot som älskar att leka polis blev överlycklig när han fick nya handklovar. Hans gamla har varit sönder länge.

Tuva fick en docka med kläder och hon blev också jätteglad.

Elliots min på den här bilden är obetalbar. Att få se sina barn så glada är något av det bästa jag vet. Det gör mig alldeles varm i hjärtat!

Önskar dig en fin onsdag.

Kram och KÄRLEK!

18 kommentarer:

Popprinsessan sa...

Underbart!
Själv håller jag för fullt på att slå in småpaket, eller små och små, det är svårt att hitta små saker som ändå inte bara är skräp... Så vi får väl se hur det blir. Nästa år är jag också sugen på adventspaket. Det svåra med en kalender är att ena dagen kan det ligga ett ark klistermärken och nästa dag en ljudcd...
Hoppas att du får en fin dag,
kram!

Therese - Sockenvägens Söta sa...

Ja det finns nog INGET som gör en så lycklig som att se sina barn glada, lyckliga och nöjda. Man blir alldeles varm inombords. Blir ledsen då jag hör att du känner dig låd, skulle vilja komma och ge dig en kram vännen <3 Här öser regnet ner, jag har massor av jobb som väntar på att bli gjort å en ond hals, men trots det så njuter jag, bara av att vara hemma *ler* Önskar dig en fin dag å hoppas det lättar <3 KRAM fina du!

Ida sa...

God morgon. Vilken härlig bild :) hoppas att din dag blir härlig. Kram

Kerstin sa...

Ååå, så herlige de er :) Skjønningene våre.
Klem

Sara sa...

Så fina bilder på så fina barn!
Hoppas att din dag idag blir bra, önskar att jag kunde var där ge dig en värmande kram.
Men skickar en stor bamse kram, hoppas att den hjälper lite iaf!
Kramar ♥♥♥

millamagi sa...

Underbara bilder! Vännen det är helt Ok att inte alltid vara på topp, jag tror tom att det är nyttigt!! Sköt om dig & va extra extra snäll mot just dig själv!! Kram

Mamma till William och Wilma sa...

Godmorgon snäckan.
Det finaste som finns är sina barn och man blir extra stolt över dem när man ser att de blir glada för sina presenter..Fina jul packet de har fått.
Ha en fin dag söta blogg vän.kram

Caroline sa...

Så glada de ser ut!! Smart med adventspaket istället för varje dag, blir nästan lite mycket då.

Kram

Therese - Sockenvägens Söta sa...

Mmmm... känner igen det där. Jag hade separationsångest sista gången jag med, men det gick bra! Och som belöning för att jag tog steget, fullföljde osv så köpte jag mig en ängel som symboliserar både vinnsten över mig självå negativa tankar! :-D KRAM rara du <3

Fröken M - Vinn en Ziperall & Aladdinaskar sa...

Härligt !! det finns inget bättre än glada barn och som mamma vill man ju såklart att de ska vara lyckliga jämt !!
Hoppas dagen blir bra raring !! Jag tänker på dig <3 Kramar

Stina sa...

Visst är det det finaste som finns, att se glada barn!!!

Hoppas du mår bättre snart! Kram!

millamagi sa...

Tina, läs den (Mars-boken jag skrev om)!!! Jag hittar så många episoder/tankar/situationer som jag kan relatera till - riktigt intressant utan att "ta död på allt" genom överanalys. Ha en bästa! Kram

Maria sa...

Tråkigt att höra att du inte känner dig ok, men kan inte alltid var på topp. Hoppas att du finner nya krafter igen vännen!
Helt underbart att se sin barn lyckliga, kan verkligen inte finnas något bättre!!
Vi har pysslat med Sagas första advent paket idag:-)

Kram Kram

Linda sa...

Lyckliga ungar är väl det bästa som finns.
Våra stackare blir utan både kalender och adventspaket i år då deras mamma varit lite slö och inte orkat fixa:( Känns lite tråkigt men jag får ta igen det nästa år.
Hoppas du snart känner dig bättre
Kramkram

Josefin sa...

Åh kolla vilken lycka. Vad smart med paket varje adventssöndag istället för paketkalender. Visst kan det vara roligt att öppna en massa små varje dag men det där var en fiffig lösning. Det ska jag lägga på minnet :)

Kram Josefin

Helen.HUSnrNIO sa...

UNDERBART :-)
Jag är lite förväntansfull inför imorgon när det är M som ska öppna paketkalenderns allra första paket.
Klart man gläds med dem och blir varm i hjärtat av deras glädje :-)

Ha en fin kväll!
Kram
Helen.HUSnrNIO

Helen.HUSnrNIO sa...

Jag igen. Ville bara säga att jag hoppas att du får må lite bättre imorgon.
Jobbigt de dagar som tårarna bränner...
Kram

Johanna - Mamma till Leija sa...

Så kul för dom med paket! :)