fredag 11 november 2011

Fredag

Åh vad skönt att det är fredag! Den här veckan har känts så lång och det ska bli skönt med helg. Helgen är i och för sig ganska så fullspäckad men ändå.

Ikväll ska vi hem till våra fina vänner Johanna och Marcus och äta middag. I morgon är det boll och lek och sen får vi fikagäster och senare på kvällen middagsgäster. Söndagen är än så länge obokad. Det är ju fars dag så vi ska väl till Glenns pappa och gratulera honom kan jag tänka mig.

Igår fick jag ett ryck och gjorde om i hallen. Inte så mycket men en liten förändring blev det allt

Jag bytte ut de fyrkantiga hyllorna mot två av mina kubhyllor som jag köpte i somras. Det blev mycket bättre tycker jag själv. Nu ska jag bara bestämma mig för vad jag ska ha på hyllorna också.

Önskar dig en fin fredag.

Kram och KÄRLEK!

12 kommentarer:

Popprinsessan sa...

Önskar dig också en riktigt bra fredag! Låter som om ni har en bra helg framför er :-) Här är det faktiskt hyffsat lugnt, men det är lugnet före stormen...
Kram!

Therese - Sockenvägens Söta sa...

Det blev fint vännen <3 Se till att bara vara lite i helgen med. Å du, nu är jag faster till ytterligare en liten näpen tjej, vilken lycka!!!

Mamma till William och Wilma sa...

Godmorgon snäckan..
Min man har med nämt att denna vecka har varit extra lång,,kan inte hålla med,,tycker tiden springer i väg allt för snabbt..men det kommer säkert gå snabbare när man väl ska börja jobba..
Så snyggt det blev i hallen..Tänk så lita kan göra så mycket..Mycket snyggare med dessa nya hyllerna..Vart har du köpt dem? Vi hade kunnat tänka såna ovan för soffan här hemma.Ha en fin start på helgen.kram

Maria sa...

Vad fint det blev!!
Det är super härligt att fredagen äntligen är här. Fast jag är själv hela helgen med barn, men det ska nog gå det också:-)
Hoppas att du får lite tid över att bara få "va" & att du hinner å vila upp dig lite.

Trevlig fredag!

Kram Kram

Johanna - Mamma till Leija ♥ sa...

Kul med en fullspäckad helg! Snyggt det blev :)
Trevlig helg!
Fredagskram

Jannike Rosmer Gustavsson sa...

Så fint det blev! Ha en skön helg Pussar o Kramar

Magda sa...

FINT! :) Gillar änglarna ;) Har du hunnit få alla 3 av mig eller är det från nån annan?

Jannie sa...

SÅ himla fint det blev!(det va det iofs innan med,men nu..wow liksom! ; )
du kan då det här med att inreda du!
Hoppas ni får en riktigt härlig fredagskväll nu då! KRAMAR i massor fina du

Ps FÖRLÅT att jag inte tagit mig tiden med mailet än...vill kunna sitta lite i lugn o ro så att säga! ; )

Therese - Femstjärnigt sa...

Kanonfint! Snyggt innan också!
Ha en härlig helg nu och glöm inte att koppla av lite också ;)
Kramar

Fröken M sa...

Halloj darling !!!
Nu är det ÄNTLIGEN fredag kväll och jag har bänkat mig som en klubbad säl i soffan - den här veckan har jag gjort min första 40 timmars vecka på 2 år ( !?) och det tog på krafterna !
I morgon ska det handlas farsdagspresent och på kvällen blir det tjejmiddag. En förhoppningsvis riktigt bra helg med andra ord :) Kramar

Linda sa...

Ja visst är det skönt med helg, har längtat hela veckan tills jag kom på en liiiten detalj, jag jobbar varje dag fram till tisdag, mindre roligt, tur det är kvällspassa så jag iaf slipper gå upp så tidigt på morgonen;)
Mysigt med en massa främmande, njut av helgen , Kramkram

Mamma Russin sa...

hej hopp..

så fint du gjort och jag håller nog med dig att kuberna var bättre där. .:) vilket fint ljushus du har, skulle med vilja ha ett sådant stort hus.. :)

kramrkam