måndag 14 november 2011

Det gick inte så bra

Vi fick träffa en audionom på sjukhuset som gjorde en del mätningar och ett hörseltest på Elliot. Han har nedsatt hörsel på båda öronen och hon trodde att det beror på att han har vätska bakom trumhinnorna. Hon skulle skicka resultaten vidare till en läkare som får avgöra om de ska operera in rör i öronen på honom.

Just nu känns det lite tungt för jag tycker vi har haft så mycket skit med barnen. Men jag vet att man inte ska tänka så. Det finns alltid de som har det värre.

Kram och KÄRLEK!



12 kommentarer:

Jessica sa...

Jag hade massor rör i öronen som barn. Tack vare dem hör jag idag, kasst men utan dem skulle jag varit nästintill döv.
Det är tufft att se sina barn sövas, men så mycket gott det kommer ur det!
Imorgon kommer du känna att det är helt rätt beslut.

Kram gumman!
/Jessica

Ciliah sa...

Åh, vad trist vännen! Hoppas att ni får rätsida på det.
Sv: jag är verkligen supernöjd, så på med rollen du med ;)

Kram

Maria sa...

Fy vad tjatigt:-( Hoppas att allt kommer att lösa sig till det bästa!!!

Massor utav kramar

Popprinsessan sa...

Förstår att det känns jobbigt, men å andra sidan säger jag som jag nog skrivit förr - vad bra att de hittade något iaf och att man tar tag i det redan nu. Sedan kanske ni slipper en massa sjukdagar :-)

Ska du på bloggeventet i Malmö förresten?
Hoppas att du har en skön kväll,
kram!

veronica johansson sa...

Skickar en STOR, VARM bamsekram till dig <3
Det kommer att ordna sig vännen <3
Kram till dig

Fröken M sa...

Hej vännen !!!
Gud va trist med Elliots öron, men jag hoppas de kan hjälpa er till det bästa !!
Jag har faktiskt bänkat mig i soffan för kvällen och väntar på att C ska slita sig från tvspelet och göra mig sällskap - ikväll gör jag inte många knop ! !
Många kramar till dig !!

Ulrika sa...

Många kramar Till hela familjen! Min systerson har också hör dåligt ett bra tag och gjorde en operation nu i september för att sätta in rör i öronen. De hittde en stor polyp som togs bort men rören sattes aldrig in då det visade sig att polypen varit så stor att den påverkat trycket i öronen och då även hörseln. Han hör mycket bra i dag.
Så hoppas att rören ska hjälpa!

Sara sa...

Det var ju skönt att dom kom på vad det var.
Men de e ju ändå aldrig roligt!
Men blir det så att Elliot ska få rör, så kommer han fixa de galant.
Och även du, super mamma ♥♥♥
Sen kommer han förhoppningsvis höra allt, men säkerligen stänga av öronen många gånger som dom flesta barn gör!
Vi ses imon, det ser jag fram emot.. Du gör mig glad!!
Kramar ♥

Popprinsessan sa...

Sv: Ja, .jag har anmält mig iaf :-) Tycker dock att det är lite läskigt att åka dit själv, men samtidigt har jag sett fram emot att få gå på något kul här nere. Allt händer ju annars i Sthlm. Vet inte när man måste boka, men det finns tydligen bara ett antal biljetter. Häng med vettja!
Kram!

Mamma russin sa...

Kram till dig vännen.. <3

Yohanna i Las Palmas sa...

Tråkigt att höra men det hade ju Alexander också, det var därför som de opererade honom. Dock så tog de bara bort vätskan nu och satte inte in några rör. Vi får se hur denna vinterna blir med oroninflammationerna.

sv: Om detta med jul i varmt klimat så jo det kändes konstigt i början och jag kom inte i någon julstämning. Men vet du, man vänjer sig vid ALLT ;)

Hälsningar
Yohanna

Linda sa...

Tråkigt att höra men det kommer bli bra ska du se, allt till det bättre, Kramar