torsdag 17 november 2011

Det blev inget

Idag har jag fått besked angående forskningsprojektet som jag var med i. Tyvärr så fick vi inte vara med. Jag vet fortfarande inte hur mycket jag får avslöja men jag kan säga så mycket som att jag hade erbjudit mig att donera ett organ. Anledningen till att vi inte fick vara med var att det skulle innebära för stora risker för den som jag skulle donera till.

Det känns skönt att det inte berodde på mig att vi inte kom med men jag känner väldigt starkt för den jag skulle donera till. Jag vet vilken lycka det skulle ha inneburit om vi hade kunnat genomföra det här projektet. Jag förstår att det här negativa beskedet innebär en stor sorg för den här personen. Mina varmaste tankar går till mottagaren och dess familj. Mitt erbjudande står fast om det kommer fler chanser.

Kram och KÄRLEK!

10 kommentarer:

Jessica sa...

Men gud vad starkt gjort av dig hjärtat!
Du är ta mig tusan min idol & förebild!

(Jag har försökt att få lämna blod, men de vill inte ha det för att jag äter för många mediciner :( )

Maria sa...

Du är helt otrolig vännen!
Vilket enormt VARMT HJÄRTA du har, helt fantastiskt!

Massa kramar!

Ida sa...

Hoppas att du förstår vilken fanstastisk människa du är!!

Fröken M sa...

Du har ett hjärta av guld som åtminstone försökte vännen !!! KRAMAR

Sara sa...

Kramar till dig fina du!

Johanna - Mamma till Leija ♥ sa...

Tråkigt att det inte gick!

britta bloggar sa...

Oj hjälp vilken hjälte du är! Även om det inte blev något! Heja dig fina du!

Popprinsessan sa...

Men wow vilken grej! Vilken generositet du besitter!
Hoppas att det varit en fin em med dina föräldrar,
kram!

Mia sa...

Finaste Tina <3 Du vet vad jag tycker, du är en ängel!!!

Jannie sa...

Neje!!!
Åh vad tråkigt vännen!Vet knappt vad jag ska säga...
Var helt 100 på att det skulle bli av.Än en gång.Du har ett gigantiskt hjärta Tina!
Massa kramar