torsdag 27 oktober 2011

Trött mamma

Jag är trött och sliten. Dessa förkylningar gör mig så trött. Nu har jag dessutom precis fått hämta hem Elliot ifrån dagis. Han har väldigt känslig mage och idag hade han klagat på ont i magen flera gånger. Efter frukost hade han fått lägga sig ner och då var han alldeles vit i ansiktet stackarn. Han är ofta lös och slemmig i magen. Nu har jag ringt vårdcentralen och väntar på att de ska ringa upp. Är det någon som har något tips på vad det kan vara? Han testades förra sommaren för både Gluten och Laktos men det visade ingenting då. Han får ont i magen precis när han äter och när han sen har varit på toa så går det över.

Nu ligger mina sötisar och myser tillsammans i vår säng framför tvn. Jag borde laga oss någon lunch men orkar inte....

Kram och KÄRLEK!

8 kommentarer:

Caroline sa...

Stackare hela bunten! :( Jag har ingen aning om vad hans magproblem kan bero på, hoppas att läkarna kommer på om han är känslig för nåt.

Kram kram

Mamma Russin sa...

Men stackars er alla.. :(

hmm Eliots mage låter som min stora tjejs mage.. hon får ont av vissa matprodukter men de har ingen gemensam nämnare.. det är helt mysko.. men hon vet själv vad hon inte kan äta och får hålla sig från det helt enkelt, annars hamnar hon på toa och får sitta där tills magonda är över.. men hon är stenhård i magen annars...

krya på er vännen..

Mia sa...

Kram till er och hoppas det snart vänder!

Mamma till William och Wilma sa...

Ja nu vågar man ta bussen med båda samtidigt mera..hihihi---Det är inte så att sötisen din är ko mjölksintollerant som min son..Hoppas att det går över..
Ha en fortsatt fin eftermiddag..kram

Johanna - Mamma till Leija ♥ sa...

Stackars er! Hoppas ni snart é piggare & mår bättre!
Kramar

Therese - Sockenvägens Söta sa...

Näe fy så drygt, förstår att detta tar på er alla :-/ Sådan här gång hade det j uvarit toppen med mor/farföräldrar som varit en aktiv del och kunnat avlasta/roa er!!! Ösnkar så att vi bott närmre varandra så jag kunnat muntar upp/hjälpa dig på nått sätt <3 KRAM

Therese - Sockenvägens Söta sa...

*fniss* finns nog en risk för det... men det hade det varit värt ;-D Å tänk så skoj barnen säkert skulle ha haft!!! Å på tal om barn ,ska snart hämta hem dem så bäst jag rundar av... KRAM <3

Maria sa...

Låter inget vidare med Elliots mage:-(
Stackarn att få så ont....
Krya på Er allihop!!!

Kram Kram