måndag 31 oktober 2011

Tecken på stress

Godmorgon raring!

Är det ett tecken på stress när man sover oroligt på nätterna för att man tänker på och drömmer om jobbet? Hm ja tyvärr så är det nog så.

Den här veckan är kalendern fullspäckad med olika läkarbesök, höreselkontroll, och möten så jag kommer tyvärr inte vara så närvarande varken här i bloggen eller inne hos Er andra.

På väg till jobbet nu i morse blev jag stoppad av polisen för körkorts- och nykterhetskontroll. Jag skrattade lite för mig själv, jag kan nämligen räkna på ena handens fingrar de gånger jag dricker alkohol på ett år. Som förväntat så var det inga problem i alla fall och jag fick köra vidare.



Önskar Dig en fin vecka hjärtat!

Kram och KÄRLEK!

14 kommentarer:

Kicki sa...

Om allt är inplanerat å du har koll på tider så skall du inte känna stress, bara att bocka av saker du gjort färdigt. Du kommer fixa veckan galant. Kram

Ciliah sa...

Låter som en hektisk vecka! Glöm inte att andas vännen. Ha en fin dag. Kram

Therese - Sockenvägens Söta sa...

Glöm inte att andas, njut aoch bara vara när du får tillfällen nu i veckan <3 Många kramar från mig till dig - här väntar en dag med lite shopping och besök hos en bloggvän. KRAM

Mamma Russin sa...

God morgon gumman..

haha ja här kan jag säga att alkoholen inte flödar haha.. ca 2 gånger och året kanske ..;) visst kan vi smutta på lite vin här nån kväll i soffan med ute och rumlade på krogen vet jag inte när ajg var sist.. eller tror det kan varit 2006 eller 2007 haha.. :)

Men söta, du måste börja ta livet lite lugnare om du känner så press på dig så du inte kan sova på nätterna ordentligt.. *kramar om*

Öskar en toppen måndag :)

Caroline sa...

Jag känner igen det där med att jobba även på nätterna ibland. Det kommer nog jag göra här i veckan när jag ska börja jobba igen efter mammaledigheten... Inte roligt att jobba när man inte ens får betalt! ;)

Kram kram

Annas inspiration sa...

Go bild på ungarna :)

Oj vad mycket att stå i veckan,
hoppas det flyter på & ni alla får en nattsömn.

Varma kramar

Maria sa...

Inte bra att stressa på det viset vännen:-(
Jag blev stoppad av polisen för någon månad sedan & då är det andra gången sedan jag fick mitt körkort, och det har man ju haft ett tag:-)
Vilken härlig bild på barnen!

Var rädd om dig!!
Kram Kram

Johanna - Mamma till Leija sa...

Hoppas ni får en fin vecka! :)
Kram

Ulrika sa...

Ta det så lugnt du kan i veckan! Inte bra at stressa upp sig ! Du kommer att hinna med det viktigaste ändå!

Kram Ulrika

Therese - Sockenvägens Söta sa...

Håller tummarna att det gått bra på hörselkontrollen i dag å att du får en stressfri kväll med familjen <3 KRAMIS

Helen.HUSnrNIO sa...

Usch det är INTE bra när jobbet blir malandes om natten.
Jag hade en sådan ganska lång period och det var verkligen vidrigt:(

Hoppas att du kan släppa lite och att det känns bättre när du betat av en del grejer.
KRAM till dig och fin bild på dina fina barn.
Helen.HUSnrNIO

Fröken M sa...

Glöm inte att stanna upp och ANDAS oxå darling !!! KRAMAR

Linda sa...

Jag känner mig inte stressad men kan ändå inte sova gott om nätterna:(
Ta det lugnt vännen, ingen vinner något på att du stressar ihjäl dig, du måste vara rädd om dig.
Jag har haft körkort i 13 år och har blivit stoppad 1 gång, men man känner hur hjärtat slår ett par extra slag och man blir lite svettig, trots att man vet att det var typ flera år sedan man drack hihi
Kramar

Killmamman sa...

ha en fin vecka du med! kram