söndag 30 oktober 2011

Promenad i skogen

På vägen hem ifrån stan igår köpte vi med oss thaimat som vi åt när vi kom hem. Efter det bestämde vi oss för att ta en liten promenad i skogen.

Vi plockade med oss lite löv, mossa, pinnar och kottar hem. Vi får se om vi hittar något roligt vi kan göra med det en dag.

Vi hade en mysig stund i skogen tillsammans alla fyra. Vi gick även förbi kyrkogården och tittade på gammelfarfars grav.

Kvällen avslutades i soffan framför en brasa och "Så mycket bättre" som inte gjorde mig besviken. Jag tror nog att det kan bli lika bra som det var förra omgången.

Kram och KÄRLEK!

11 kommentarer:

Jannike Rosmer Gustavsson sa...

Vilka fina bilder o så fina ni är du o Glenn Love you!

Kicki sa...

Kul att se Er bägge på bild, det händer alltför sällan. Ni såg ut att ha mkt mysigt. Ps är ni hemma över jul så jag får träffa er ds KRAM

Mamma Russin sa...

hej hej..

så söta ni är, allihopa.. :)
Låter som ni hade en fin fin dag gumman och jag gillade med så mycket bättre igår. .:) längtar till på lördag och nästa program. hihi.

kramisar

Vanilla sa...

Vilka mysiga bilder! Skogen på hösten kan vara underbart fin! Synd bara att färgerna redan börjar försvinna!

Ha en skön söndag!
Kram

Therese - Sockenvägens Söta sa...

Så söta du och Glenn är <3 Blir glad av att se er tillsammans å de fian bilderna på er och barnen i skogen!!! Håller med, så mycket bättre blir nog en höjdare i år med :-D Här har jag knäskurat köket med rotborste i dag, den gamla mattan krävde det... och passade på då svärmor roade barnen :-D Sedan middag hos mian föräldrar, och nu lite soffmys innan sängen kallar. I morgon är förskolan stängd så jag blir hemma med barnen, får jobba igen på kvällen istället. Hoppas däcken är på bilen å att ni med får en mysig kväll <3 KRAM

veronica johansson sa...

Låter som en helt underbar dag :)
Önskar dig en fortsatt fin kväll fina :)
Kram

britta bloggar sa...

Härligt!

Mamma till William och Wilma sa...

God kväll snäckan..Fina höst bilder..Hoppas att allt är bra med dig denna söndag kväll..kram

Mamma till William och Wilma sa...

Har haft en mysig helg med den har bara gått för fort..Hoppas att du får en mysig kväll & fin start på veckan som kommer.krma

Johanna - Mamma till Leija ♥ sa...

Vilken underbar lördag ni hade! :)
Kram

Jannie sa...

Ååååå vad roligt att få se en bild på er!ÄLSKAR den!!Ni ser ju tokkära ut!
O sen älskar jag iofs bilderna på barnen med.Så härliga!Sen är jag dock liiiite besviken på att
Tuva inte flyttar hit...Men jag kan förstå dig trots allt! ; )
Lycka till med allt ni ska göra denna veckan!O snälla söta du?stressa INTE ihjäl dig!
Massa kramar o hoppas ni har haft en fantastisk dag