torsdag 20 oktober 2011

Kaoset fortsätter

Godmorgon vacker!

Detta är ett tidsinställt inlägg då jag förhoppningsvis är i simhallen just nu. Först tänkte jag skippa simningen då det verkligen är kaos på jobbet. ALLT djävlas med mig och jag får ingenting gjort. Jag känner hur stressen bara ökar. Men så tänkte jag att om jag skippar simmet så kommer jag en timme tidigare till jobbet men å andra sidan så kan jag behöva simma av mig lite stress innan så det får blir simning helt enkelt.

Jag önskar dig en lugn och skön torsdag! Jag får återkomma när jag känner att jag har lite mer tid.

KRAM och KÄRLEK!

3 kommentarer:

Therese - Sockenvägens Söta sa...

Det var nog klokt att simma bort lite stress, jag ska ta en liten mysstund och njuta av tysnaden och te innan jag fortsätter att brottas med min teoretiska bas i min artikel... KRAM

Mamma Russin sa...

Hej gumman..
usch inte stressa vännen, inte bra.. :/ Men du gör rätt i att simma bort det.. hoppas du får det lugnare sedan.. :)

KRAM

Britta Bloggar sa...

Åh härligt, vad bra att du tar itu med det! Simmar bort stressen fina du!