tisdag 25 oktober 2011

Hjälp!

Imorgon har jag tid hos tatueraren och jag har inte riktigt kommit på vad jag ska göra än!

Jag vet att jag ska sätta barnens namn ovanför och under mina hjärtan jag har på vänster handled. Tuva över och Elliot under. Men jag vill även skriva en text på den högra handleden. Jag vill att innebörden i texten ska visa hur mycket jag älskar mina barn. Jag har massor av förslag men kan inte bestämma mig. Vilken tycker du?

Gjorda av kärlek

Kärleken är oändlig

Utan dina andetag

Efterlängtade Älskade Mirakel

Allt jag nånsin önskat

Aldrig ska jag sluta älska er

Hm jag börjar få panik nu eftersom jag är så sent ute. Tycker du någon utav texterna ovan eller har du något annat förslag. Det får inte vara för långt.

Kram och KÄRLEK!

16 kommentarer:

Hemlängtan sa...

Förstår att du har beslutsångest det skulle definitivt jag också ha! Men jag gillar " Allt jag nånsin önskat" bäst tror jag.
Hoppas det går bra!
/Jenny

Mette sa...

Jag gillar "Kärleken är oändlig" för den kan även symbolisera kärleken till Glenn.

Puss och kärlek

Maria sa...

Åh vad svårt!!
Jag hade nog valt "Efterlängtade Älskade Mirakel" eller "Kärleken är oändlig".
Var gör ni era tatueringar någon stans? Jag skulle vilja ha en till, men det är så lång väntetid....
Krya på lilla tjejen!

Kram Kram

i min lilla lilla värld sa...

Utan dina andetag tyckte jag var superfint =)

Maria sa...

Nu ska jag vara sådär "tråkig". Tycker att tatueringar ska vara personliga så jag gillar när man tatuerar in barnens namn, men i övrigt är jag inte mycket för ordspråk eller meningar som nästan alla använder. Tycker att du ska nöja dig med barnens namn faktiskt. Kram!

Therese - Sockenvägens Söta sa...

Allt jag någonsin önskat röstar jag för, det syboliserar så mycket, dels där du står nu, med Glenn och underbara barn och de liv du lever, men även inför framtiden, att sträva efter att uppfylla dina önskningar, jobba med dig själv och få må bra... att få allt du önskar!!!
Här har jag haft en effektiv lunch, ätit, handlat, köpt färg och hämtat tapetprover och snott ihop en krans - nu väntar jobbet igen... KRAM

Therese - Femstjärnigt sa...

Jag hade valt Efterlängtade Älskade Mirakel. :)
Kram

Therese - Sockenvägens Söta sa...

Så spännande! Ser fram emot att se den i morgon!!! Måste boka tid för Bogges namn, har ju redan Svea intatuerat och vill givetvis även ha Holgers namn kring min fotled... Får nog ta å sätta mig ner å göra en skiss ;-D KRAM

Therese - Sockenvägens Söta sa...

Hi hi ja det lutar åt en ny grå tapet i vardagsrummet, den nuvarande i beige ser rosa ut mot brädväggen i grått, och har dessutom lite skavanker. tänkte passa på att tapetsera om då vi ändå ska byta alla golv/taklister. Känns som arbetseffektivast så istälelt för att tapetsera om om nått år å måsta ta ner allt då istället :-D Nu ska jag njuta av Drömhems julnr i soffan med lite glögg. KRAM gumman <3

veronica johansson sa...

Kärleken är oändlig är min favorit, mycket vackert och betydelsefullt :)
Såännande att få se vad du bestämde dig för :)
Önskar dig lycka till <3
Kram

Fröken M sa...

åh, jag gillar texten efterlängtade, älskade mirakel !! men jag är säker på att det blir bra oavsett vad du bestämmer dig för !!
jodu, jag försöker vara konsekvent med vår lille herre, men herregud - ibland undrar jag vem han fått den där järnviljan ifrån ;)
kramar

Ulrika sa...

Oj det var svårt att bestäm vilken text som faller mig bäst i samken. Jag skulle nog ändå välja kärleken är oändlig. Är imponerad öve ratt du tatuera dig. JAg är så harig när det gäller sådant och vågar inte ta steget.

Kram Ulrika

Killmamman sa...

å vad kul med tattoo! tyckte alla förslag var väldigt fina, gjorda av kärlek tyckte jag var extra fint! lycka till! och tack för din badrumsröst! :) kram!

Anna sa...

” Allt jag nånsin önskat” Det är fint

Caroline sa...

Ååå, jag tyckte "Allt jag nånsin önskat" var väldigt vackert. Men kan läsa in vad man vill i det och tänka ett par varv extra över sitt liv och lycka. Men jag tycker samtidigt inte att du ska lyssna på alla andra, välj det du själv känner i maggropen är rätt.

Kram fina du och lycka till idag!

Johanna - Mamma till Leija sa...

Så svårt! Jag gillar flera av dom!