fredag 21 oktober 2011

Fredagsmys

Godkväll raring!

Ja då var det äntligen fredag kväll. Efter en hektisk vecka på jobbet så kändes det skönt att sjunka ner i soffan för en stund sen

Brasan är tänd och barnen sitter och tittar på sitt favoritprogram Jake och piraterna.

Lillprinsen fick precis smaka på pappas fredagsmys som var Marabouchoklad med Digestive. Det var poppis vill jag lova! Han är väldigt täppt i näsan men det rinner inte. Han hostar lite också men han är på gott humör ändå. Han är preppad med hostmedicin nu och innan vi lägger honom ska han få nässpray så hoppas vi att natten blir lugn här.

Prinsessan äter salta skruvar och myser under filten.

Önskar dig en fin fredagskväll hjärtat!

Kram och KÄRLEK!



 

3 kommentarer:

Caroline sa...

Så mysigt det ser ut med brasan, barnen och gosiga filtar. :) Själva ligger vi ju på mattan. Inte lika fredagsmysigt. ;)

Ha en fortsatt go kväll! Kram till Dig och tack för dina alltid så snälla ord

Johanna - Mamma till Leija ♥ sa...

Vilken mysig kväll ni har! Vill också ha öppen spis att elda i, hihi! :) KRAM

Therese - Sockenvägens Söta sa...

Gud så mysigt fredagsmys ni har! Hoppas innerligt att ni båda kryar på er, samt att inredningspartyt blir lyckat. Hade själv velat gå ;-D Men det bästa för min plånbok är att inte släppa lös mig på sådant ;-) *fniss* HAr plockat grenar av lärkträd med kottar i dag, så orkar jag ska jag göra lite kransar sen i kväll, men lutar mest åt soffan å mys med familjen. Har en huvudvärk som knackar på... KRYA på kramar vännen <3