fredag 28 oktober 2011

Fredag

Godmorgon vacker!

Så var det fredag igen. Idag är båda barnen hemma. Tuva för att hon hade feber igår och Elliot för att han ville vara ledig när Tuva skulle vara hemma. Han har varit på dagis de andra dagarna den här veckan. VI har hämtat honom lite tidigare än vanligt dock. Skönt att han kan gå dit utan Tuva, det betyder ju att han känner sig så pass trygg där att han klarar sig utan syrran.

Har inte kollat febern på Tuva än men jag hoppas att hon är feberfri idag.

Om jag orkar idag ska jag försöka städa av här hemma. Sen skulle jag behöva handla lite också men vi får se vad vi orkar med.

Önskar dig en fin fredag!



 

 

 

 

7 kommentarer:

Therese - Sockenvägens Söta sa...

Morron vännen, hoppas hon är feberfri å att ni får en mysig dag, här är det en massa msåten som ska betas av å på fikat ska jag hinna grundmåla mitt skåp - bra att jobba hemma sådana gånger.. *ler* KRAMIS

Helen.HUSnrNIO sa...

Hoppas på feberfri dag för er idag och att du kanske kan beta av lite grann av de där måstena så det känns lite gött med helgen som kommer.
Jättefin bild på dina skatter=)

Kram
Helen.HUSnrNIO

Jannike Rosmer Gustavsson sa...

Hoppas allt blir bra nu! Massor av kramar till er med önskan om en bra o frisk helg

jenny sa...

Hoppas ni får en härlig helg utan sjukdom!
Underbar bild!

Linda sa...

Klart han vill vara hemma och fredagsmysa med syrran och mamma. Hoppas Tuva varit feberfri i dag och att ni får en toppenhelg, Kramar

Caroline sa...

Vilken underbar bild på dina fina barn!

Kram

Johanna - Mamma till Leija ♥ sa...

Hoppas ni hade en mysig fredag! :)
Kram vännen