onsdag 26 oktober 2011

Eländiga feber

Tuva är pigg och glad precis som vanligt men när vi tar febern visar den 38 grader. Visserligen ligger hon på en normaltemp på 37,6 så det är ju inte så mycket feber men det är ju ändå lite.

Jag har fått avboka min tid hos psykologen idag, tyvärr. Tiden hos tatueraren vill jag inte avboka så vi får försöka lösa det ändå. Antingen får hon helt enkelt vara med där eller så får hon vara på Glenns jobb under tiden.

Jag får nog åka inom jobbet idag och plocka med mig lite jobb hem, jag ligger redan efter så efter flytten och det blir ju inte bättre nu när jag måste vara hemma också.

Så här hittade jag trollen igår kväll när jag skulle gå in och pussa på dem för natten.

Kram och KÄRLEK!



 

8 kommentarer:

Fröken M sa...

Godmorgon raring !!
det där är verkligen syskonkärlek på rikttigt !! gud vilka godingar :)
haha... tack för dina gulliga ord - snygg är inte den benämning jag skulle använda...
Hoppas ni det löser sig idag och att tatueringen blir av !! ( jag vill såklart se bilder )
KRAMAR

Therese - Sockenvägens Söta sa...

Eländiga feber, låte dig inte stressas dock vännen, utan ta hem det nödvändigaste från jobbet. Världen går itne under om du inte hinner med allt... tänk på det <3 Å ska bli så spännande att se vad du nu gör hos tatueraren... KRAMIS

Mamma till William och Wilma sa...

Godmorgon snäckan..Ja det går jätte bra med familjen,,helt underbart att vara att vara 2 barns mamma :)
Hoppas att din tös blir bättre snart,,Hoppas att det löser sig med passningen när du ska till tatueraren..kram

Caroline sa...

Spännande med en tatuering! Hoppas på bild sedan. :)

Så goa och mysiga de ser ut när de sover tillsammans, sötnosarna. Stressjobba inte för mycket nu, ta det lugnt, allt kan man inte påverka.

Kram kram

Popprinsessan sa...

Hoppas lillskruttan mår bättre och att det går bra hos tatueraren. Ska bli spännade att se vilka fina ord du valde!

Försök att inte stressa idag,
kram!

Therese - Femstjärnigt sa...

Dessa sjukdomar! Så tråkigt. Hoppas hon kryar på sig snabbt!
Underbar bild på sötnosarna!
Kramar

Mamma Russin sa...

usch dumma feber då, usch.. ni har råkat ut för sega sjukor ni med nu.. :( ser att ni har lika hjärtlakan från ikea som vi har..:) stina älskar sitt lakan.. :)

söta är de små där de sover lite huller om buller.. ;)
kraam

Helen.HUSnrNIO sa...

Åh vad de är fina tillsammans!!