torsdag 20 oktober 2011

Ändrade planer

Dagen fortsätter i stressens tecken. Dock var jag och simmade i morse och 750 meter avverkades i en rasande fart.

Tyvärr så har min mamma blivit sjuk så de kan inte komma i morgon som planerat. Jag vet två stycken som kommer bli förkrossade för att mormor och morfar inte kommer. Men sånt är ju livet ibland tyvärr.

Nu har jag precis ätit min lunch framför datorn. Försökte titta in till några utav er medan jag åt. Nu måste jag fortsätta jobba.

KRAM och KÄRLEK!

9 kommentarer:

Johanna - Mamma till Leija ♥ sa...

Duktig du é som simmar!
Så tråkigt att mormor blivit sjuk. Hoppas helgen blir bra ändå & att ni får besök en annan dag istället!
Kram

Maria sa...

Vad tråkigt att din mamma har blivit sjuk:-(
Vad tjatigt med kaoset på jobbet. Hoppas att det löser sig snarast möjligt!

kram kram

Popprinsessan sa...

Du är verkligen duktig som simmar direkt på morgonen!
Trist att din mamma är sjuk.. Hoppas att ni kan hitta på något annat kul istället!
Kram!

Therese - Sockenvägens Söta sa...

Gokväll gumman, så trist att dian föräldrar inte dyker upp, å du, jag håller tummarna hårt att E ska krya på sig och inte bli sjuk <3 Stressa nu itne så mycket i morgon, lova? KRAM

Annika - drömmen om 11 barn [tävlingar i bloggen] sa...

Mormor kommer nog förbi så snart hon kan ändå ;)

Fröken M sa...

neeeej, va tråkigt med inställt besök !!
här har premiär visningen av teletubbies gått över förväntan så jag får nog skriva upp fler filmer på önskelistan till tomten i år ;)
Många kramar till dig min fining !!

Yohanna i Las Palmas sa...

Håller med de andra om att det var tråkigt att de inte kommer. Men de kommer nog så fort de bara kan.

Tack för att du hann in till mig och hälsa i alla fall, nu när du har så fullt upp.

Hälsningar
Yohanna som kom ut med ungarna efter allt och fick lite luft ;)

Annika - drömmen om 11 barn [tävlingar i bloggen] sa...

Sv; Jadu jag vet inte vad det är som gör att jag drömmer om just 11 barn, men jag har gjort det sen jag var typ 5 år - så den drömmen har hängt med sen dess :)

Linda sa...

Åå, nej, så tråkigt att hon blivit sjuk och inte kan komma.
Hoppas ni haft en riktigt mysig fredagskväll med barnen ändå, Kramar

Ps, den rosa blusen är köpt på Lindex, rea dessutom så jag tror den kostade 99 kr bara, perfekt!