lördag 21 maj 2011

Vila i frid fina farmor

Igår var det dags för min fina farmor att få komma till sin älskade man, min fina farfar. Solen sken, kyrkklockorna ringde och barnen blåste såpbubblor medans min bror sänkte ner urnan. Efteråt gick vi in i kyrkan och tände ljus för farmor och de andra i vår familj som inte längre finns med oss. Det var en fin stund med mycket tårar. Vila nu i frid fina farmor. Jag saknar dig och i mitt hjärta har jag många fina minnen som jag för alltid kommer bära med mig.

Ta hand om dig och dina nära och kära!

Kram och KÄRLEK!

4 kommentarer:

Therese sa...

Låter verkligen som ni fick ett vackert farväl <3 Här hade vi en intensiv dag i går, både barnen och jag somnade 18.30.... och vaknade 05.30, hi hi hi klubbade i 11 timmar. Ljuvligt! Kör försiktigt i dag då ni åker hem <3 KRAM

Jannie sa...

Låter som en vacker dag...
Lider med er.
KRAM o KÄRLEK till DIG vännen

Therese sa...

Hoppas ni landat i hemmets lugna vrå nu <3 Lääängtar så tills maken är hemma, men dröjer nog till elva i kväll... Kram <3

Mamma Russin sa...

hej gumman..

Beklagar sorgen gumman.. Låter som ni hade en fin begravning även om de är jobbiga..

kramkram