måndag 16 maj 2011

Vab

Idag är jag hemma med Tuva. Igår förmiddag trodde jag nästan att vi skulle få åka in med henne för hon var helt väck. Men efter att ha sovit en stund vaknade hon och var lite piggare. Hon sa att hon var hungrig så hon fick lite att äta. Innan hon åt spydde hon men sen åt hon med god aptit och efter det var hon som vanligt igen. Idag vaknade hon feberfri. Jag undrar om hon har fått någon bakterie i magen. Hon är ju inte magsjuk för då hade hon spytt mer och inte fått behålla någonting hon äter. Vi får se på det under dagen idag hur hon verkar.

Jag var inne på jobbet en sväng igår och hämtade hem lite papper. Jag behöver få lite jobb gjort här hemma idag. Jag hoppas att jag kan underhålla Tuva med lite pyssel under tiden.

Kram och KÄRLEK!

8 kommentarer:

Therese sa...

Men stackaren! Hoppas hon kryar på sig nu.
Ha en fin dag.
Kramar

Jannie sa...

Men stackars stackars liten...
Hoppas verkligen att hon kryar på sig under dagen!
Hoppas ni får en riktigt mysig dag trots allt!
massa massa kramar

Caroline sa...

Stackars liten. Hoppas febern fortsätter att hålla sig borta och att hon kryar på sig under dagen!

Kram kram

Therese sa...

Hoppas hon mår bättre, å att din huvudvärk också gett med sig, själv känner jag nog av magkatarr el nått... Dessutom jobbar mannen annat sift denna vecka så jag är själv om kvällarna, å det gillar jag inte :-/ KRAM <3

Therese sa...

Men fyyy stackar lilltjejen :-/ Mysko, verkar inte vara vanlig magsjuka... Här sover Luran, men bogge vägrar att duna in. Lämnar en stor kram till er <3

carola sa...

nämen åh är ni sjuka igen, lillgumman då.

Ja det ska bli kul och det känns fantastiskt att få nu ut på det viset.
Har liksom inte fattat än..
Varma kramar

Popprinsessan sa...

Hoppas att dagen varit kräk- & feberfri. Hoppas också att ni haft en bra vab-dag.

Kram!

Popprinsessan sa...

Förresten, har ett litet önskemål :-) Kan du inte lägga till din blogg på bloglovin så blir den enkelare att följa ;-)

Kram!