torsdag 19 maj 2011

Spända

Barnen är spända eftersom vi ska åka till mormor och morfar ikväll. När Glenn kommer hem ifrån jobbet så kör vi nästan på en gång. Barnen har packat sina ryggsäckar med böcker och leksaker.

Tuva är bra igen. Men hon fick en dag extra hemma. Vi tyckte det var lika bra så att hon fick vila upp sig ordentligt.

Tänkte visa lite sommarnytt som jag har köpt till Elliot på Lindex.


Bilderna är tagna med min mobil så det är som vanlig dålig kvalitet på dem.

Vi åker som sagt till Stockholm ikväll och kommer inte hem först på söndag. Jag tror inte jag kommer uppdatera bloggen under tiden men jag hoppas att jag ska hinna kika in till er via mobilen.

Kram och KÄRLEK!

8 kommentarer:

Caroline sa...

Mysigt med en liten familjetripp!

Så fina era ringar var här under! Vi körde på vitguld på våra förlovningsringar, vi kände inte att rödguld var något för oss heller. Gud vad jag älskar min ring, inte lika mycket som jag gör med K dock! :) Hoppas ni blir nöjda med era ringar!

Kram kram på dig

Therese sa...

Hoppas ni fyllt godispåsarna rejält, å att ni får det underbart hos dina föräldrar vännen <3 Kör försiktigt <3 Kommer att sakna dig ;-)

Fröken M sa...

Ha en toppen helg i huvudstaden vännen ! Även jag kommer ha en datafri helg, dock i en annan huvudstad :) puss !

brittabloggar sa...

Fint! Kul med resa, vart ska ni?

Linda sa...

Kan tro dom är spända ja, det blir ju ett litet äventyr varje gång ni åker iväg till mormor och morfar då dom inte bor så nära er.
Ha en bra resa, Kram

Therese sa...

God morgon vännen! Hoppas resan gick bra å att ni nu får en toppen dag i dag, här myser vi framför barnTV än, ute lyser solen, och min pappa fyller år i dag + att svärmor kommer och sover över, så det blir nog en toppen dag <3 KRAM goa du!

i min lilla lilla värld sa...

Förstår att de är spända. De ska ju ut på äventyr. Hoppas ni får en riktigt litet äventyr

Therese sa...

Hoppas urnsättningen gått bra och att den blev ett fint minne - tänker på er <3