söndag 15 maj 2011

Söndag igen

Tuva vaknade redan klockan fem imorse. Så idag är jag riktigt trött. Min stackars lilla prinsessa har fortfarande feber. Vi får försöka sy ihop veckan så gott vi kan. Jag har en hel del jag måste få gjort på jobbet eftersom jag ska vara ledig på fredag den kommande veckan och måndag och tisdag veckan efter. Jag får se om jag åker in till jobbet idag och hämtar hem lite papper så får jag försöka jobba en del hemifrån. Blir hennes feber långdragen så hoppas jag att Glenn kan ta någon dag också.

Vår dag igår blev ju som sagt inte alls som tänkt. Det blev som vilken dag som helst tyvärr. Jag hade verkligen sett fram emot att få gå ut och äta med Glenn och sen få sova gott hela natten. Jag kan lova att om barnen hade sovit hos farmor och farfar så hade jag inte varit vaken nu. Jag fick i alla fall en fin present av Glenn igår. När han och Elliot hade varit iväg och köpt lördagsgodis kom han hem med de här fina ljusstakarna


Jag fick gjort en annan sak igår också som jag har gått och funderat på länge. Jag fick ju ta ut min piercing som jag gjorde på nyårsafton. När jag fick ta bort den sa jag att jag inte skulle göra någon ny men jag har saknat den så mycket så igår fick det bli en ny. Folk får säga vad de vill. Jag tycker det är snyggt och jag vill ha en. Vill folk tro att jag har en fyrtioårskris (jag blir 37 i december) så får de väl tro det då.

Jag bjuder på en dålig bild som jag hae tagit själv med hjälp av badrumsspegeln.

Just nu har jag en för lång stav i så att det ska finnas utrymme för svullnad. Men jag längtar tills läkningstiden är slut så att jag får sätta in en stav som sitter bättre.

Jag hoppas du får en fin söndag min FINA vän!

Kram och KÄRLEK!

5 kommentarer:

i min lilla lilla värld sa...

Nä, va synd. När man har sett fram emot något så mycket oxå. Hoppas ni får chansen snart igen

Jannike sa...

Snyggt gumman! Hoppas Tuva kryar på sig snart! Pussar o kramar till er alla

Villa Carl Larsson sa...

Ja nu är det söndag igen. Veckorna går rätt så fort, men ändå inte hehe. Jag vill att det ska vara början på juni nu så vi får möta vår nya familjemedlem :) Men men.. den som väntar på nåt gott sägs det.

Tack för din kommentar! Det känns så bra med huset. Vi flyttar in i slutet på augusti. Jag längtar efter det också. Har mycket att se fram emot.

Ha en fin söndag. Kram Josefin

Fröken M sa...

Äh, inte behöver man ha en kris för att passa i piercings !! Jag har haft en i naveln, men efter graviditeten är hålet så uttänjt så det går inte att ha något smycke där tyvärr !
Att gå upp vid 5 är på tok för tidigt ! Jag hoppas du hinner vila lite under dagen ! många kramar !!

i min lilla lilla värld sa...

Ja, godis är som värsta drogen. Livsfarligt rent ut sagt. Och speciellt för en med min sjukdom