onsdag 4 maj 2011

Nya tavlor

Godmorgon vacker!

I lördags när vi var på dop fick huvudpersonen för dagen en tavla av församlingen. På tavlan fanns diketn "Gud som haver barnen kär" jag blev lite inspirerad utav denna och gjorde två stycken tavlor till Tuvas och Elliots sovrum



Som vanligt är det dåliga bilder när jag står bakom kameran.

Jag kände mig så låg igår och det hänger i idag. Vet inte riktigt vad det är men jag känner mig gråtfärdig. Skulle bara vilja gå och dra täcket över huvudet och gråta. Men det blir inte bättre än man gör det till. Så nu kavlar vi upp ärmarna och tar ett djupt andetag. Idag är det en strålande dag!

Kram och KÄRLEK!

17 kommentarer:

Fröken M sa...

Jag skickar en STOR styrkekram till dig vännen !!!

Här har det varit en riktig KAOS morgon. Viggo har lärt sig klättra upp i våra fönster så nu lär det väl vara en plats jag får "skydda" så gott det går...
Snart kommer dock farfar och kör oss till dagis - gissa oom det ska bli skönt att få en "lugn stund" i budbilen ;)
KRAMAR

Therese sa...

God morgon !
Åh så fina tavlor!
Men hur är det fatt? Varför denna hängighet? Hoppas du snart hittar glädjen igen och att du får en toppendag.
Massa kramar till dig!

Linda sa...

Så fina tavlor du gjort!
Aldrig roligt när man känner så, hoppas dagen avslutas på topp, Kramar

Annas inspiration sa...

Jättefina tavlor, roligt att göra egna till barnen :-)

Hoppas du piggar på dig snarast.
MÅNGA VARMA KRAMAR

Jannike sa...

Vilka fina tavlor! Hoppas du inte går o ruvar på en sjukdom igen. Massor av kramar till dig från din Mamma

killmamman sa...

vilka fina! det kommer nog barnen uppskatta också :)

Familjen Ahlgren sa...

<3 <3 <3
Kramar från mig!!!

Therese sa...

*kramar om* Önskar så att jag kunde vända din dag så som du vände min i går <3 Är inte roligt när man får olustkänsla å känner att nått är "fel". Hoppas så att det vänder!
Gillar tavlorna du gjort jätte mycket, fiffigt å fint! Ska nog göra nått liknande tror jag :-D Annars står ett gardinbyte på schemat i dag, gäller att passa på då man känner energi ;-) KRAM fina du!

Therese sa...

Och du, nu njuter jag av min andra kopp av munkteet, sååå gott! Än en gång tack gulliga du <3

i min lilla lilla värld sa...

Hoppas du känner dig bättre och gladare snart =)

Tack för dina fina ord om huset

Therese sa...

Ska be svärmor köpa tv åribba ramar på ikea i helgen för jag kan inte släppa tanken på dian fina tavlor. Har fått upp gröna gardienr nu å oj så vårligt det blev inne :-) Hoppas du känner dig bättre till mods nu <3 KRAM!

Therese sa...

Tittar in för å önska dig en fin kväll, här har jag fått nackspärr from hell, har nog aldrig haft det förr... å Bogge vägrar sova :-/ Jag som skulle mysa med munkte å nya caribbian från Marabou *ler* Men får ta det senare i kväll. Kram kram goa du!

Therese sa...

Förresten, det är ju maj nu å ni firar väl sex år som gifta? Vilket datum är det ni får fira er kärlek vännen? Natti natti <3

i min lilla lilla värld sa...

hihihi Så sött av dig =)

Tova sa...

Åh, jag har också en ritkigt låg dag idag. :( kanske beror på vädret?! Hoppas morgondagen blir bättre för både dig och mig!!
Kram

Jannie sa...

Godmorgon hjärtat!
Nu blev jag med lite ledsen.Vill ju inte att du ska känna dig hängig...Hatar sådana dagar!hoppas verkligen att det känns bättre idag!

TACK supersöta du för de allt för snälla orden!
Va glad du gjorde mig!O japp,vi har faktiskt tre st som ligger o väntar i frysen.Känns bra!
Puss o kram min fina

Helen.HUSnrNIO sa...

Jättefina tavlor=) Jag har också Gud som haver barnen kär på en tavla som jag gjorde till W när hon gick på kyrkans upptäckare och lärde sig den bönen. Jobbig känsla och att inte må riktigt bra. Hoppas att din dag idag blir lite lättare och bättre. Kram och tack för alla dina härliga kommentarer hos mig.