onsdag 18 maj 2011

Nu håller vi tummarna

Enligt rapporter hemifrån har lillsnuttan varit mycket piggare idag. Hon har ätit med god aptit och för första gången sen i torsdags har hon ätit en glass. Hon brukar annars kunna få i sig en tre-fyra glassar per dag om hon får.


Den här bilden togs igår när maten inte smakade så gott

Nu hoppas vi verkligen att det är slut på kräk och elände. Jag är hemma med henne imorgon också så att hon får en extra dag på sig att vila upp sig. På fredag är vi ändå lediga. Imorgon kväll åker vi upp till Stockholm för på fredag är det urnsättning av min fina farmor.

Nu ska jag åka hem och hämta en avi så att jag kan hämta ut något på posten som Glenn och jag har beställt tillsammans. Visar imorgon vad det är.


Avslutar med en bild på mina fina liljor.

Kram och KÄRLEK!

7 kommentarer:

Therese sa...

Åh så skönt att det äntligen är på bättringsvägen! Håller alla tummar att det förblir så nu!
Underbar lilja.
Kramar

Jannike sa...

Hoppas det håller i sig! Kramas imorgon

Helen.HUSnrNIO sa...

Så skönt att hon verkar vara på bättringsvägen! Kräksjuka är det värsta enligt mig:( Fick nyss veta att tre på barnkören är hemma för att de spyr! Bra att det är hemma men frågan är om de dyke rupp på lördag inna de är riktigt friska... Kan bara hoppas att föräldrarna inte släpper iväg dem för tidigt:( Spännande med något till er båda=) Ska bli kul att se vad det är. Ha en trevlig onsdagkväll.

isa sa...

Härligt att skruttan mår bättre hon tar kanske igen dem andra två glassaran under kvällen ;)
Kul att ni ska till stockholm men mindre kul anledning :/ Men det kan ju vara skönt att få ett fint avslut också!!! Vi har själv klarat av tre bgravningar detta år fy inga fler nu.. peppar peppar!!!

Japp jag har bestämt mig vi beställer tapeten i kväll :) Angående viken och allt är det lite så där just nu.. Jag har fått medicin som jag har ätit i 10 dagar nu för att tunan ut slemhinnorna så att dem kan spricka. Har ju inte haft mensen sen november nu.. efter det ska vi se om den kommer igen så som den ska månaden efter och sedan är planen att vi ska försöka igen på egen hand. Vi har satt ett mål på 4månader och går det inte så får vi ta nya tag och fortsätta utredningarna. Just nu är det lite mycket annat som tar min tid..

Min mamma mår inte så bra och har försökt att skada sig själv så nu ligger hon på intensiven igen 20gången på 2år.. Så är det inte det ena är det andra. :( Men det finsn solskens historier också ;) För i morgon kommer min syster hem från usa där hon har pluggat i ett halvår nu. Så i morgon blir det kramkalas på arlanda.. Oj vad jag babblar på... Sorry gumman!!! Hur har din dag varit annars??? Kramara i massor

p.s har du fackbook???

killmamman sa...

hoppas hon mår bättre snart!

Fröken M sa...

skönt att hon äntligen verkar varaa bättre ! Här har det som vanligt varit fullt upp idag så det blir en tidig kväll i säng för mig - typ nu :) KRAMAR

Linda sa...

Jobbigt att vara sjuk så länge. Skönt att det går åt rätt håll iaf. :)

Kram på er