torsdag 5 maj 2011

Nu får det räcka

Tusen tack alla fina, söta, underbara vänner för Era peppande kommentarer igår. Idag känns det bättre igen. Ibland har man bara såna dagar då allt känns fel men med såna vänner som Ni är så kan det inte bli annat än bättre! <3

Ja vad menar jag med min rubrik idag då? Jo att nu får det räcka med att handla för ett tag framöver. Jag råkade "snubbla" över en tjej som har varit säljare för Zelected By Houze för ett tag sen. Hon skulle nu sälja ut sin visningskollektion och jag kunde inte låta bli att handla lite ifrån henne.
Två stycken hjärtan i aluminium


Ett nytt kuddfodral


6 stycken kaffe/temuggar med tillhörande assiett i olika färger

Jag fick sakerna till ett väldigt bra pris och jag är väldigt nöjd! Men nu får det som sagt vara färdigshoppat till hemmet för ett tag framöver. Ni märkte att jag skrev till hemmet va? På lördag ska jag nämligen ha Me&I party och då blir det nog något plagg var till barnen i alla fall.

Ha en FIN torsdag vacker!

Kram och KÄRLEK!

10 kommentarer:

Jannike sa...

Snyggt Love you P+K

Therese sa...

Hi hi nej jag vet inte vad NEJ betyder ;-P Å så jag skrattar, dessa muggar har jag 6 st i vitt som du köpt, å jag ääälskar dem, så där gjorde du ett fynd :-D Har haft en vaknatt med luran i natt å nacken har inte gett med sig, men det blir nog en bra dag ändå - jag ska ju göra sushi *skratt* KRAM KRAM fina du <3

i min lilla lilla värld sa...

Bara ÄLSKAR kopparna

Kerstin sa...

Haha, ikke lett å la vær å handle når slike fine ting dukker opp- Likte veldig godt puten og koppene og hjertene..... ;)
Me & I party ja, der skulle jeg vært.
Ha en fin dag!
Stor klem
Kerstin

Therese sa...

God morgon gums!
Åh så mycket fina grejer! Shoppa är livet :)
Ja men visst bara för att man inte handlar mer till hemmet så innebär det ju inte att man måste sluta shoppa helt för det! ;)
Jag är periodare med vad jag shoppar. Ibland är det bara kläder till barnen, ibland bara till hemmet, ibland bara mat, ibland bara till mig, ibland inget alls...eller nä där ljög jag, allt blir det något ;)
Kramar

Caroline sa...

Shopping brukar alltid muntra upp en när man hamnar i små svackor! :) Jag har dock gett mig själv köpförbud i en månad. Det är ju bara den 5 idag men jag började den 20, det går förvånansvärt bra att hålla det änsålänge. Känns riktigt befriande för OJ vad med prylar det blir på en månad. Nu ska jag njuta av det jag har! :D Men det var väldigt snygga grejer du shoppat, kul med koppar i olika färger!

Kram på dig

Fröken M sa...

Åh, jag älskar muggarna och gillar verkligen att det är en i varje färg :)
Haha... visst var det städaat när C kom in genom dörren, men en kvart senare var det rörigt igen - men rent ! Jag hade ju trots allt dammsugit och torkat golven ;)
Idag är jag sådär super duper trött så jag funderar på ett långt bad och en tidig kväll i säng ! kramar

Therese sa...

Go kväll vännen, har haft en lååång dag med en trotsig lura, men nu håller magnus på att natta henne så då surfar jag å bogge lite innan det blir sängen även för oss... Hoppas du får en fin kväll <3 Blir linement å munkte här :-D Är nästan som ett knark ju *fniss* Kram

Therese sa...

Tittar in å önskar en god morgon, tänk redan fredag! :-) Kram

Jannie sa...

ha ha ha Du är underbar du!Så du har shopping-förbud ENDA tills på LÖRDAG??Jisses...Hur ska du klara dig?? ; )
Jättefina grejer du har handlat iaf.Shopping är ju lätt ett av livets goda!Man skulle ha mer stålar bara...Hoppas du får en fantastisk fredag going!
Puss o kram från västkusten