tisdag 24 maj 2011

Ingen rolig dag

Idag blir det återigen en tung dag. Glenns farfar ska begravas idag. Även om Glenn inte hade så bra kontakt med honom så är det alltid tungt att gå på en begravning.

Barnen ska vara på dagis medans vi är iväg. Vi tycker inte att de är tillräckligt stora för att vara med på en begravning i kyrkan och där kistan sänks ner i jorden efteråt. Dock ska vi hämta dem efteråt så att de får vara med hemma hos farmor och farfar och fika.

Jag önskar dig en fin dag. Ta hand om dina nära och kära!

Kram coh KÄRLEK!

9 kommentarer:

Familjen Ahlgren sa...

Tänker på er gumman!!!

Mamma till William o bebis i magen sa...

Godmorgon..Beklagar..Aldrig skoj när man ska på begravining..Hoppas att det kommer bli en vacker begravning..kram kram

i min lilla lilla värld sa...

Stort lycka till idag. Skickar en styrke kram

Annas inspiration sa...

Jobbig & tungt,
hoppas det blir en fin ceremoni.

MÅNGA KRAMAR

Therese sa...

Hoppas ni får ett fint avsked <3
Har jobbat lite i dag så jag är helt yr i bollen *ler* Kramar i massor <3

Tova sa...

Åh, så sorgligt. Hoppas det blir fint <3
Man får verkligen perspektiv på tillvaron när sånt händer, och ja, jag ska faktiskt tänka lite extra på att uppskatta mina nära och kära idag!
Kramar!

Therese sa...

Usch så tråkigt! Men hoppas att det blev ett fint avsked.
Massa kramar

Therese sa...

Ja vännen, nu har ni haft mycket ett tag... hoppas verkligen att ni bara har kuligheter och glädjande saker att se fram emot nu <3 Lämnar en varm kram, här sover barnen *peppar peppar* så jag ska kika på äntligen hemma med lite te i muggen framför mig :-D KRAM raring!

killmamman sa...

Usch, begravningar är alltid jobbigt. Hoppas att det blev en fin dag.