torsdag 12 maj 2011

In i dimman

Hej FINASTE!

Igår eftermiddag åskade och blixtrade det hemma. Efter en stund kom det en regnskur och sen kom solen tillbaka. Inatt har det regnat igen och nu på morgonen kan vädret inte riktigt bestämma sig. Ena stunden ser det ut som om solen ska spricka fram men i nästa ser det ut som om det ska bli regn. Just nu drog en tät dimma in. Jag hoppas att det klarnar upp framåt dagen.

Idag hoppas jag att barnens fina namntavlor dimper ner i brevlådan. Jag har redan ramar som ligger och väntar på dem. Ska naturligtvis fota dem och visa dem när de har kommit.

Nehej det har varit en lite strulig morgon här så jag får nog ta och sätta fart och jobba lite. Hoppas du får en strålande dag vacker!

Kram och KÄRLEK!

8 kommentarer:

Therese sa...

Hej goa du! Här har vi grått och regn i dag, och barnen är obstinatare än vanligt, hade behövt få gå ut och leka av sig lite...
Även jag väntar på posten i dag, har en ram som ligger å väntar på ett kort som jag kom på att jag skulle göra tavla av efter lite inspiration av dig ;-) Massa kramar fina du <3

Helen.HUSnrNIO sa...

Men hallå - har de inte kommit än?!? Posten är inte tillförlitlig ett endaste dugg. Jag frankerar med porto på 36 kronor på pappersrör och de säger att de ska vara framme dagen därpå:( Hoppas du får dem idag och att du lever upp till dina förväntningar... Ha en fin dag!

Therese sa...

Nämen gumman, glömt mobil, borste i ögat och förkyld, ingen bra start :-/ Här har barnen varit uppe i omgångar i natt, regnet öser ner, å ett hus som vi var lite sugna på visade sig redan vara tingat å jag känner av pollen, men som sagt, efter regn kommer sol, ett jobb som verkar intressant har jag iaf nosat upp så nu ska jag skriva en ansökan tänkte jag... KRAM <3

killmamman sa...

detsamma till dig, ha en fin torsdag!

Therese sa...

Hi hi inläggen verkar fasna i cyberrymden ;-P Å klart du ska pierca dig, var ju så fint!!! Skit i vad folk kan tänkas tycka!!! <3 <3 <3

Caroline sa...

Oj har vi haft åska?! Vilket sommartecken.:) Jag tycker det kan vara lite mysigt om det håller sig låååångt borta.

Kram kram

Frida-FantastiskaMamman sa...

Hoppas att dagen rätade ut sig och blev bra tillslut...

Här har det också åskat, men det sken upp sen och blev en JÄTTESKÖN eftermiddag...
Kramar<3

i min lilla lilla värld sa...

Hoppas Ni fick lika fint väder som vi =)