onsdag 25 maj 2011

Blev inte alls som jag hade tänkt mig

Så här har vi haft det i hallen nu ett tag.



Helt plötsligt fick jag för mig att jag skulle ha en röd stol eller pall istället för det vita. Vi har lite andra röda detaljer i hallen som inte syns här. Idag hittade jag en billig zinkpall som jag inte kunde motstå. Åkte och köpte en sprayburk och sprayade pallen när jag kom hem.




Men det blev inte alls som jag hade tänkt mig det. Jag får inte alls till det.





Nu när jag själv tittar på bilderna så ser jag att det röda inte alls passar till de ljusgråa väggarna.

Nej det får nog bli som innan igen (förutom lampsladden som måste döljas på något sätt) så får jag se om jag hittar någon annan stans att ställa pallen.

Snart ska barnen i säng. Gubben är iväg på bio så jag ska krypa upp i soffan med en stor kopp te och en stor skål med jordgubbar. Önskar dig en fin kväll!

Kram och KÄRLEK!

3 kommentarer:

Jannie sa...

Har sagt det förut,men säger det igen.Du är mer än välkommen hit o inreda med om du vill!
Men jag håller nog faktiskt med om att det var finare innan den röda pallen...FÖRLÅT!; )
KRAMAR min sköna

carola sa...

kom till mig med:)
Pallen kan bo hos mig.

En dum fråga från någon som inte fattar sig på inredning, men vad är det för spray färg man köper.
Funkar det på allt?

kramisar

freja sa...

va fint!