fredag 13 maj 2011

Äntligen

funkar bloggen igen! Fy vad tråkigt det är när det strular. Jag hoppas att inläggen som har försvunnit kommer tillbaka igen.

Igår kom äntligen tavlorna ifrån fina Helen. Jag är så nöjd med dem! Kika gärna in till Helen och titta på hennes fina tavlor. Just de här är jättefina doppresenter.


Tuvas fina tavla


Elliots fina tavla



De står på en tavellist i deras sovrum.

Jag var på ett jättebra fredagshumör men det försvann när jag kom till dagis och hämtade Tuva. Hon hade precis spytt när jag kom. Vi åkte hem och hon drack mjölk och åt popcorn så jag tänkte att det nog inte var någon fara men efter en stund spydde hon igen. Så vi fick ställa in grillkvällen hos våra goda vänner. Nu har hon ätit pizz med god aptit och jag hoppas att hon får behålla den. Imorgon har Glenn och jag bröllopsdag och tanken är att barnen ska sova hos farmor och farfar så att Glenn och jag kan gå ut och äta. Men med vår tur får vi väl ställa in det.

Önskar dig en fin fredagskväll!

Kram och KÄRLEK!

6 kommentarer:

Fröken M sa...

Stackars liten !! Hoppas det bara är en snabb släng av Mats ulan och att ni andra klarar er ! Här är jag snorig, men hellre snorig än illamående ;) hoppas ni får en mysig kväll trots kraschade planer !! Kramar

brittabloggar sa...

Fint! Trevlig helg!

yohanna i las palmas sa...

Nej vad tråkigt. Hoppas hon kryar på sig.
Kom förbi här från Sockervägen och ville önska trevlig helg.
Hälsningar
Yohanna

Familjen Ahlgren sa...

Hoppas av hela mitt hjärta att hon mår bra igen och att ni kommer iväg vännen!
Grattis på bröllopsdagen <3

Therese sa...

Så otroligt fint det blev med tavlorna, och som jag njutit då jag sett på korten i inlägget ovan, ni är så fina <3 Verkligen trist att Tuva skulle bli sjuk, men ni har ju resten av livet på er att fira er kärlek... Håller tummarna att febern går ned och lämnar massor av kramar, ska koppla ner nu, har inte läst kommentarerna i min blogg utan var bara tvungen att säga hej till dig då jag startade upp datorn för att söka på google ;-) KRAM rara du <3

Sandra sa...

Jag gav bort en sån där tavla i "första present" till min väninnas son, och hon blev så glad!
Funderar på att köpa hem två till mina egna barn :)