lördag 14 maj 2011

2005-05-14

Idag får bilderna tala sitt språk. Vissa av bilderna har ni säkert sett innan men jag bjuder på dem ändå dagen till ära.


























Sex år som gifta idag. Ytterligare sex år var vi tillsammans innan dess. Dessa åren har varit de bästa i mitt liv. Vi har varit nere i helvetet och vänt tillsammans. Vi är starka och det ska mycket till för att rubba vår kärlek. Glenn jag älskar dig!

Tyvärr kan vi inte fira vår dag idag som det var tänkt. Tuva vaknade med 39,6 i feber så de blir ingen övernattning hos farmor och farfar inatt.

Kram och KÄRLEK!

9 kommentarer:

Mette sa...

Ni är så fina!
Stort grattis på eran bröllopsdag! Synd bara att det inte blir som ni har planerat. Det får ni ta igen någon annan dag.
Jag önskar er många, många lyckliga år tillsammans.

Älskar er!
Kram och kärlek

Familjen Ahlgren sa...

Så underbara foton på underbara människor! Det sista kortet är fantastiskt!!!
Grattis igen till er båda <3
Hoppas ni hittar en annan dag att fira på och att ni myser hemma ikväll när barnen somnat.
Puss på er!!!

killmamman sa...

maj gadd, grattis till 6-årsdagen, grymt fina var ni :)

Caroline sa...

Så fina ni var och är!! Gillar sista bilden lite extra.:) Trist för er att inte kunna fira som ni tänkt er.

Ja visst är det tråkigt att Blogger legat nere! Mitt inlägg som var borta har kommit tillbaka men kommentarerna är fortfarande försvunna och jag kan inte publicera dem igen. Hoppas det också kommer igång.:)

Kram!

Fröken M sa...

Ett STORT grattis på bröllopsdagen !
Det är tråkigt när planer inte går i lås, men köp hem en massa godsaker och njut av dagen på bästa sätt !! kramar

Jannike sa...

Grattis till er båda! Tiden går fort o det gäller att ta vara på den. Synd att ni inte kunde fira som planerat. Massor av pussar o kramar

Alexandra sa...

Hej gumman & ett stort grattis på eran dag!
Så underbara bilder =)
Tråkigt att lillan inte är piggelin idag, en stor krya på dig kram till henne!

Kramar

sv: Klänningarna är köpta på HM =)

Jannie sa...

Åh,FÖRLÅT har jag missat...
Har inte bloggat i helgen!
Massor av grattis (i efterskott iofs) men på den stora dagen!
HELT fantastiska bilder!Ljuvliga!
O så himla fina ni är!Massa kramar till dig o mannen

Yohanna i las palmas sa...

Vilka fina bilder på ert fina bröllop. Jag hoppas att ni får er dag fastän det inte blir idag.

sv: ja finalen måste tar på mycket stort allvar ;) det är viktiga saker....och tradition.
Hälsningar
/Y