fredag 1 april 2011

Varför?

Just nu är det så mycket hemskt som händer runtomkring oss. Igår var det en stor olycka på riksvägen som går förbi vårt samhälle. En frontalkrock mellan två bilar, i det ena bilen satt en vän till oss. Vi vet inte så mycket mer än så just nu. Han ligger på intensivvårdsavdelningen med svåra inre blödningar. Mina varmaste tankar går till honom, hans sambo och deras lilla dotter idag. Jag ber till högre makter att han ska bli bra igen.

Ha en fin fredag och TA HAND OM VARANDRA!

Kram och KÄRLEK!

6 kommentarer:

Kerstin sa...

Uff, så forferdelig. Krysser fingrene her for at alt går bra.
Klem

brittabloggar sa...

Åh nej vad hemskt!

Fröken M sa...

men fy !! Finns det inget slut på eländet ?? Jag tänker på dig vännen och hoppas att er vän blir bra ! kramar

Linda sa...

Fy så hemskt, hoppas allting slutar väl, du finns i mina tanker, Kramar

Caroline sa...

Nej fy så hemskt...! Hoppas innerligt att allt går bra.

Sv: Jag var på en helt skruvad teaterföreställning igår, man skrattar så man knappt får luft. De improviserar mycket och drar in publiken så ingen föreställning är den andra lik även om de alla är menade att handla om Hamlet.

Kram på dig!

Therese sa...

Här är det inte lika fint väder som i går, å lillebror är sååå grinig, snorig å hostig :-( Verkar vara dax igen... Som tur är kom granntanten Göta över med en tulpanbukett för att jag gett henne vår gamla brevlåda, så då blev jag lite gladare ;-) KRAM