tisdag 12 april 2011

Tisdag 12 april

Igår när jag hämtade på dagis berättade Tuva att hon hade fått ett märke i huvudet. Hon hade lekt Junior (vår hund) och hade kört huvudet rakt ner i asfalten. Hon hade en liten bula i pannan min lilla prinsessa men den syns knappt som tur är.


Elliot kämpar på med sin medicin. Han tycker det är så äckligt och sitter och nästan kräks efter varje tugga med yoghurt. Det första han sa i morse var att han inte ville ta någon mer medicin. Det är inte lätt att vara liten.

Kram och KÄRLEK!

5 kommentarer:

Jannike sa...

Älsklingsungarna! Längtar! Bara en vecka kvar. P+K

Fröken M sa...

Men fy, vem kan klandra honom. Dom försöker få penicillinen att smaka hallon eller gräddkola, men det blir oftast motsatt effekt och jag kan knappt ens idag få i mig det utan kväljningar...
Än har ingen ringt så vi får se om det blöir nåt jobb idag. Viggo ska i alla fall på 1 års besiktning på bvc i eftermiddag. Ha en toppen dag ! kramar

Kerstin sa...

Åååå, snuttasene. Ikke lett :) Så flink du er som har gått ned så mye. I morgen reiser vi til Sverige :) - Sälen. Litt langt fra dere desverre.
Stor klem

i min lilla lilla värld sa...

Åh, det hade kunnat sluta illa dock

Jannie sa...

Så himla söt hon är!o jag ser då ingen bula!
Eftersom jag inte haft nöjet att hänga här speciellt länge,så har jag ju lite dålig koll.Så vad är det Elliot äter medicin för?
4 till sommaren alltså??Jisses du!Stora underverk du har.Jag tycker bara våra 11 månader har rusat iväg...Hoppas ni får en härlig dag!KRAMAR