lördag 30 april 2011

Spöken i garderoben

Jösses vad rädd jag blev igår när jag stod i duschen och hörde att någon bankade inifrån på garderobsdörren som vi har i badrummet. Jag drog bort duschdraperiet och ser hur dörren slås upp


Men det var ju inget spöke, det var ju bara Engla!

Idag ska vi på dop på eftermiddagen. Våra fina vänner Johanna och Marcus ska döpa sin Milton. Ikväll ska vi nog om barnen orkar gå och titta på lite valborgsfirande med brasa och fyrverkerier. För ovanlighetens skull verkar det bli en valborg med fint väder.

Elliot ligger fortfarande och sover. Tuva kom intassande till mig vid 06,20 så nu sitter hon och jag framför tvn i gillestugan.

Glenn klippte Elliot igår, jag tyckte det blev lite väl kort men det växer ju ut. Jag ska ta en bild sen så att ni får se.

Önskar dig en toppenfin lördag!

Kram och KÄRLEK!

8 kommentarer:

Popprinsessan sa...

Ha ha, vilket busigt spöke!
Ditt munkte låter verkligen spännande och gott! Ska se om det finns att få tag i här i stan så att jag kan testa. Dricker inte heller kaffe :-)

Vi håller på att bygga en ny fastighet för vårt företag. Det blir enormt mycket större än där vi huserar idag och mycket spännande eftersom allt blir nytt och fräscht.

Hoppas ni får en skön Valborgs-lördag!
Kram!

Fröken M sa...

hihi.... ett väldigt gulligt spöke !!
Nybakt bröd på morgonkvisten är underbart ! Vi ska nog köpa med något gott till vår picnic :)
kramar

Therese sa...

Skiträdd skulle jag blivit!!! Tur det bara var katten ;-D Ha en underbar dag med dop och ev brasa! Vi ska till min bror m familj å grilla och därefter på byns majbrasa, ska bli trevligt!!! Stora varma valborgskramar till dig <3

Jannike sa...

Vilket gulligt spöke! Skiträdd hade jag oxå blivit P+K

killmamman sa...

haha så söt, ett typiskt "katt-tillhåll" :)

Alexandra sa...

Haha det var ett sött litet spöke =)
Hoppas ni fick en bra dag på dopet! Jätte fint namn han fått.

Kramar

Therese sa...

Morron fina du! hoppas ni hade en bra valborg - det hade vi! God mat å massa tur, både jag å maken van de två förs priserna i lotteriet vid brasan, en BLÅ trasmatta vann jag *lycka* och maken en matkasse, snacka om tur! *ler* Ha en fin första maj <3

Linda sa...

Hihi, vi har också ett spöke, fast vårt är svart och brukar husera i vår garderob i vårt sovrum. Vi har dock skjutdörrar så han kommer inte ut själv, lite dumt då man råkat stänga in honom där och sedan åker bort typ över helgen hihi
Kramar