måndag 11 april 2011

Så mycket fint!

Ja igår hade jag ju inredningsparty hemma och det var ju så mycket fint! Jag hade kunnat köpa de flesta sakerna om jag bara hade haft pengar. Men tyvärr är man ju inte gjord av pengar. Men tre saker blev det till mig i alla fall. Jag visar dem när jag har fått dem.

Glenn och barnen var ute större delen utav dagen igår. Det var underbart fint väder hela dagen. De cyklade, åkte tramptraktor, hoppade studsmatta, var på en lekplats och åt glass. När mitt inredningsparty var över åkte vi till barnens farmor och farfar och avslutade dagen med lite korvgrillning.

Imorgon ska jag iväg mitt på dagen till ett avtalat möte. Jag berättar nog lite mer om det när jag har varit där tror jag. Vet inte än om det blir av det som jag har tänkt att göra nämligen. Imorgon är det bara en liten konsultation.

Önskar dig en FIN måndag FINA Du!

Kram och KÄRLEK!

11 kommentarer:

Fröken M sa...

Godmorgon raring :) Va spännande !! Jag hoppas att ditt möte ska gå bra ! Jag fick nyss ett samtal och det blir lite jobb för min del idag. Jag kör budbil åt mina svärföräldrar medan jag söker andra jobb.
Dock kommer jag sällan veta förrän precis innan om jag får jobba eller ej, så jag får helt enkelt gå upp på morgonen och hoppas på samtal :) Att gå till arbetsförmedlingen känns inte som ett alternativ, då hankar jag mig hellre fram :) KRAMAR

Jannie sa...

Godmorgon!
Låter som om ni har haft en jättehärlig helg!O kul med inredningsparty.O kunde inte hålla med mer.Attsingen att man inte är gjord av pengar...
Plötsligt händer det???Inte mig inte!!
låter väldigt spännande med ditt möte.Håller tummarna att det går som du hoppas!
STORA KRAMAR

carola sa...

Visst finns det mycket fint?

Läste i inlägget nedanför, var det öroninflammation igen?
Min äldsta var öronbarn, inte roligt alls.

Hoppas er sjukstuga stänger snart.
kram och tack för peppande kommentarer.
Jag är laddad nu

Emelie - mamman som älskar vitt sa...

Åh vad kul det lät:) vad vare för företag??

Ha en fin dag, kram!

i min lilla lilla värld sa...

Var det ett speciellt märke eller olika???

killmamman sa...

vad roligt med inredningsparty! alltid kul att piffa lite :) ha en fin måndag du med!

Caroline sa...

Kul för barnen att kunna göra allt det där roliga! Härligt nu när våren kommit.:)

Ser fram emot bilder på dina inköp.:)

Lycka till på mötet! Ha en bra dag! Kram kram

Therese sa...

Godag goa du! Låter kul med partyt, förstår att du velat köpa mycket ;-) Och spännande med ditt möte... *nyfiken som attan* KRAM

Jannike sa...

Spännande med mötet! Ha en bra dag P+K

Linda sa...

Hej vännen, så avis jag blir på alla som är ute i det vackra vårvädret, nu får det gärna komma hit också.
Ska bli spännande att se vad du köpte på inredningspartyt, hoppas du har en bra dag, Kram

Therese sa...

Tittar in å önskar dig enfin start på dagen, här vaknade Bogge redan innan fem... *gäääsp* KRAM!