måndag 11 april 2011

Promenad

Tog mig ut på en liten promenad på lunchen. Termometern visar på 15 grader och solen tittar fram med jämna mellanrum så det var en skön promenad.

Jag kämpar på med vikten. Man kan väl säga att det går sakta neråt. Eller ibland går det lite uppåt faktiskt. Har inte riktigt den där karaktären som jag skulle vilja ha. Å andra sidan så ska jag förhoppningsvis lära mig att leva så här lite lagom. Tanken är att jag ska gå ner till min målvikt och sen stanna där. Jag vill inte hålla på att banta eller frossa för den delen. Jag vill hitta en balans i livet. Totalt har jag gått ner 11,7 kg sen 1/1. Känns lite på kläderna men jag tycker själv inte att jag ser någon förändring direkt. Men det är bara att kämpa på, det är många kilon kvar.

Kram och KÄRLEK!

7 kommentarer:

Jannike sa...

Du är duktig! Fin som du är! P+K

Therese sa...

Så duktig du är!!! Även jag har varit ute å promenerat, dock har jag inte gått ner som du ;-P Jag är för svag för livets goda... Har mamma på besök nu som roar barnen så jag hinner röja lite, skönt! Maken har åkt och jobbat, fingret var ok, fick bara antibiotika så det skulle läka :-) KRAM

Mette sa...

Finaste älskade Tina,
Du har ju varit och är jätteduktig! Långsam viktnedgång ger det bästa resultatet. Och lyssna på din kropp, är du sugen på något så unnar du dig det. Det var mitt motto!

Jag hejjar på dig!

Puss och kärlek

Emelie - Mamman som älskar vitt sa...

Hehe okej! INget jag hört talats om faktiskt. Men säkert mkt fint :)
Ha haft en bra hittils, du också hoppas jag? Kram kram

Popprinsessan sa...

Grattis till din viktnedgång! Här är en till som ska börja kämpa nu med gravidkilona.. och en del som var där sedan innan :-)

Konstigt det här med öroninflammation, min L fick ingen antibiotika trots att hon hade det i båda öronen. Läkaren läste upp de nya reglerna för mig. Konstigt att man gör så olika. Hoppas iaf att E mår bättre nu.

Kram!

Jannie sa...

Jäklar vad duktig du är!
12 kg??Kanonbra ju!
Jag håller oxå på att försöka bli av med några kg.Springer två ggr i veckan o FÖRSÖKER skita i alla godsker.Men hallå?Hur lätt är det?
Så det är samma här.Önskar att jag hade lite karaktär!Men ryggdunk till dig.RIKTIGT bra jobbat.
Stor kram till dig

Caroline sa...

Jag är djupt imponerad av dina dryga 11 kilo!! Jag tycker inte det låter som att det går långsamt, utan otroligt vilket resultat på så kort tid. Det har ju antagligen tagit längre tid att "lägga på sig" de kilona dessutom. Jag tycker du ska sträcka på dig för du är DUKTIG!:)

Ha en bra dag! Kram på dig