måndag 18 april 2011

Måndag och massor av strul

Problem är väl till för att lösas eller? Japp! Nu kavlar vi upp armarna och försöker lösa alla problem.

Operation på onsdag i Göteborg. Glenn får antagligen inte ledigt så jag måste ha en chaufför alternativt åka tåg upp och ner. Det löser sig!
Behöver chaufför ifrån jobbet imorgon till ögonkliniken och sen hem därifrån eftersom jag inte får köra därifrån. Det löser sig!
När Glenn skulle byta däck på bilen igår var det ngn låsmutter som fastnade och som inte går att ta av. Jag kör just nu med två sommardäck och två vinterdäck. Det löser sig!
Tuva klagade på ont i magen i morse när Glenn lämnade henne på dagis. Jag har massor att göra på jobbet eftersom jag ska opereras på onsdag. Hoppas att hon känner sig bättre efter att hon har fått i sig frukost så inte hon blir sjuk. Blir hon det så löser det sig!

Igår hade vi en mysig dag. På förmiddagen städade vi av golven i en rasande fart sen tog vi en snabb tur in till stan för att handla lite. Resten av dagen tillbringade vi utomhus. Glenn tvättade bilen och försökte byta däck. Barnen och jag var på en lekplats och så fixade vi i trädgården.


Lyckliga barn på lekplatsen.

Jag har ju glömt att visa det fina armbandet som min älskade son har gjort till mig

Är detta inte kärlek så vad är det då?

Ha en fin måndag FINA Du!

Kram och KÄRLEK!

10 kommentarer:

Mamma Russin sa...

hej gumman...

haha, javisst löser det sig (oftast, hihi) Vi får leva på hoppet .. ;)

Hoppas inte T blir sjuk nu bara, tycker ni haft eran beskärda del av sjukdomar för i år va.?!

kramkram

Fröken M sa...

ALLT löser sig, men jag hoppas att det gör det på ett så smidigt sätt som möjligt !!
Hade jag bara bott lite närmare hade jag hkälpt dig vännen !! KRAMAR

Therese sa...

Hi hi ja det är rätt attityd, klart det löser sig! Önskar så jag bott närmre, för isf hade jag varit din chaufför :-D Håller tummarna att allt faller på plats, bamse kram!

Alexandra sa...

Hej gummsan!

Klart att allt löser sig! Helt rätt inställning =)
Så fint armband du fått <3

Kramar

Caroline sa...

Ja det var en del att ta tag i men det kommer nog gå galant. På något konstigt sätt brukar sånt lösa sig.

Det var verkligen ett sött armband han gjort till sin mamma. :)

Ha en strålande dag! Kram på dig

Linda sa...

Hoppas verkligen att allt löser sig, men på något konstigt sätt brukar ju allt göra det på något vis, vilket är en väldig tur:)
Kram

Familjen Ahlgren sa...

Vännen! Om jag inte hade varit ledig med barnen hade jag gärna kört dig. Hoppas allt löser sig!

i min lilla lilla värld sa...

Fan vad jag älskar din inställning!!!!

Jannie sa...

ha ha ha Du är la för härlig!
Så hoppas verkligen att det löser sig nu då!
O vilket underbart armaband du har fått.superfint!
Jag hade börjat storgrina direkt...

o du?Tights är grymt!Har levt i det i typ ett år nu,så jag är jäkligt glad att jag iaf kan variera LITE med ett par jeans!Tack snälla för kommentaren!
Stor kram till dig

brittabloggar sa...

Hoppas allt ordnar sig! Glad påsk!