torsdag 28 april 2011

Kuddar

Har ju inte visat min nya kudde som jag köpte på inredningspartyt.



Tyckte den passade bra ihop med det andra gråa och vita i min soffa



I vårt vardagsrum står vår fantastiskt sköna vilfotölj. Jag vill gärna ha en kudde i den men hittar inte riktigt rätt. Just nu har jag en enkel, enfärgad turkos kudde där eftersom vi har accentfärgen turkos i vardagsrum och kök. Men jag tycker den är lite tråkig.



Jag har haft min favoritkudde där innan men den passar egentligen inte in färgmässigt



Allt annat är vitt, svart och turkost och så kommer denna rosa skapelse mitt i alltihopa. Vad tycker du? Passar roskudden där eller är den helt fel?

Kram och KÄRLEK!

8 kommentarer:

Glenne sa...

Gumman. Det behöver inte vara någon kudde i vilfotöljen. puss på dig

Jannike sa...

Håller med Glenn! Kram

Therese sa...

Jag tycker det är skoj att bryta av med nått oväntat, så behåll kudden om du gillar den :-D
Här har jag jordens tröttaste och elakaste barn... suck har försökt ha dem vakna i en timme nu på vilja, men nu får de somna... somnar de för tidigt vaknar de allt för tidigt nämligen. Kramis <3

Fröken M sa...

Super snygg !!! Nya kuddar till soffan är något vi oxå sskulle "behöva", men det får vänta tills jag får en "riktig" lön. Jag har visserligen kommit upp i 65 timmar den här månaden, men så har vi en hyra på 10.000 så de stackars kronorna kommer försvinna innan de ens hinner in på kontot ;)
Kramar

brittabloggar sa...

Åh jag tycker att det var fint!

i min lilla lilla värld sa...

Lätt den passar in. Helt underbar!

Therese sa...

Morron vännen <3 Här är det en trött bloggerska, lollebror vaknade kl 03.00 - kriminellt tidigt om du frågar mig, men snart somnar han nog igen, men då är ju Luran vaken... Tur maken är ledig i dag när han vaknar (kom hem kring 02.00 i natt. Önskar dig en fin dag hjärtat, nu ska jag snickra ihop ett nytt inlägg, kramis!

Therese sa...

Hi hi nog är jag trött, ser ju att stavningen är under all kritik ovan ;-P Men konstigt nog blir man van... men nog drömmer jag om sovmorgon alltid ;-) Kram!