onsdag 13 april 2011

Kan man inte stoppa tiden?

Fick ett mms på väg till jobbet i morse. Bilden var på Tuva. Sista tiden har jag insett hur stora mina barn har blivit. Tiden går alldeles för fort, kan man inte få stoppa den bara lite?

Tuva ärvde en påse med kläder häromdagen, bland annat den här fina jackan.

Försökte ta lite bilder på barnen igår men det är inte alltid så lätt att få bra bilder







Vilken KÄRLEK! Tänk att man kan älska sina barn så oändligt mycket, en känsla som inte ens går att beskriva i ord.

Jag önskar dig en fin onsdag. Här är det mulet och grått idag igen.

Kram och KÄRLEK!

14 kommentarer:

Therese sa...

Här började morgonen med sol, men lillebror är ännu kinkig, kanske tänderna då han ännu bara har två... rätt säker på det!!! Ska snart iväg med svea på dagis, sedan en promenad eventuellt, eller så soffmys ;-P KRAM!

Kerstin sa...

Wow, så tøff du er som skal operere øynene. Det blir kjempebra. Gleder meg til å høre :) Kanskje jeg kan gjøre det samme ;)
Klem

Alexandra sa...

Det slår mig med ibland att det är sjukt vad tiden går fort nu när man har barn, man hinner lixom inte reflektera.... Men man får fota mycket så man kommer ihåg hur det var.

Mvh
Alexandra

Linda sa...

Dom är så fina dina små, e jag menar stora:)
Jag ibland skulle man vilja stoppa tiden och få njuta lite mer av småbarnsåren. Men just nu är jag lite kluven också, Oscar är ju snart 10 och det har ju sin tjusning det med:)
Kramar

carola sa...

vilka härliga kort, stolt tjej överst:)

Ja tänk att mina blir 7 år nu, minns när jag tittade på dom första gången tillsammans.
Blir lika varm i hjärtat idag..

kram och tack

Jannike sa...

Finaste ungarna! P+K

Alexandra sa...

Fina kort på era godingar, så söta!
Ja ibland önskar man att man skulle kunna trycka på en knapp så tiden stannade även om varje ålder/tid har sin charm =)

Hoppas du har en bra onsdag!

kramar

Fröken M sa...

Vackra ungar allihop !! Hpoppas ni haft en toppen dag ! Här blev det jobb och en eftermiddagslur innan det var dags att hämta hem min llilla vilding från dagis - tack och loiv UTAN krigsskador idag ;) kram

Popprinsessan sa...

Ja, men visst är det omöjligt att beskriva hur oändlig kärleken till sina barn är!!

Och här är också en stor tjej. Sedan lillebror kom tycker jag att hon blivit otroligt stor! Hon behöver en hel uppsättning nya byxor eftersom hon "plötsligt" blivit så lång!

Hoppas att du har/haft en skön onsdag!

Emelie - Mamman som älskar vitt sa...

Håller med.... kärleken till ett barn går inte att beskriva, det måste upplevas :)

Therese sa...

Men goa rara du <3 Åh så glad jag blev av din fina kommentar. Och du ska veta att det du skriver är ömsesidigt! Nu har jag just fått Luran i säng, men Bogge vägrar *suck* Vill ju så gärna se sveriges mästerkock i kväll... Hoppas du får en fin kväll! Kram <3

brittabloggar sa...

Vad fina de är!

i min lilla lilla värld sa...

Tuva är verkligen vacker =)

Jannie sa...

De är ju sååå himla fina!!
O jag kunde inte hålla med dig mer!Det går inte ens o beskriva i ord hur mycket man älskar de!Jag har ff än idag svårt o fatta att vi har haft en sådan jäkla tur att det lyckades...
Så jäkla lycklig o så tacksam!

Men stackars lilla Elliot då!hoppas han kryar på sig i ilfart!KRAMAR