fredag 1 april 2011

Fredagsmys

Slutade tidigare och hämtade hem barnen tidigare än vanligt. Känner att jag bara vill vara med dem just nu. Krama dem och tala om hur mycket jag älskar dem. Nu sitter vi framför Playhouse Disney och äter popcorn och salta pinnar. Till middag ska vi göra hemmagjord pizza. När barnen har somnat ska jag krypa upp i soffan och mysa med min man.

Har inte hört något mer om vår vän. Jag hoppas att inga nyheter är goda nyheter...men jag har en orolig känsla i maggropen.

Ha nu en supermysig fredagskväll!

Kram och KÄRLEK!

3 kommentarer:

Mamma Russin sa...

hej hopp..

så mysig eftermiddag ni haft , och det låter som du planerar en mys kväll med.. ;) hoppas det går bra för din vän, så hemskt att få det beskedet.. :(
tur för din vän att hon har dig som vän, det verkar bo en god vän i dig.. :)

här har stina åkt till sin farfar coh farmor för övernattning och jag sitter och virkar och det är så tyst här nu så jag blir nästan "snurrig" av tystnaden, haha..

trevlig kväll sötis..

Therese sa...

Ja krama om din fina familj å njut med dem i kväll <3 Här är det trötta å bråkiga barn som härjar, snart läggdags... KRAM fina du!

Linda sa...

Härligt att kunna sluta tidigare och ta en riktig mysfredag.
Hoppas du myser i din mans armar just nu, Kramar