fredag 15 april 2011

Fredag

Vad skönt att det är fredag igen. I morse fick jag skrapa bilen när jag skulle köra och på vägen till jobbet var det en riktigt tät dimma. Men det känns som om det kan bli en fin dag när dimman lättar.

Tusen tack för era fina kommentarer angående barnens rum. Man blir nog lätt hemmablind för jag tycker själv inte att vi har det så fint. Det finns alltid massor man skulle vilja göra!

Idag ska jag få massage på jobbet vilket verkligen är välbehövligt. Jag har en låsning i ryggen som har gjort att jag har ont i benen och igår hade jag en hejdundrande huvudvärk också. Så jag hoppas att hon ska få bukt med det idag.

Den här veckan har Glenn varit borta två kvällar och jag en. Ikväll ska det bli skönt att krypa upp i soffan tillsammans och mysa när barnen har somnat. Vi har börjat titta på en serie på dvd som är så fantastiskt bra "Sons of anarchy" heter den? Någon som har sett den? Man vill inte sluta titta för den är så spännande och det gör ju inte saken sämre att en utav huvudpersonerna är så satans snygg oxå ;-)

Men först blir det fredagsmys med barnen. Idag har de beställt hemmagjord pizza som vi ska göra tillsammans. Kanske slutar kvällen lika galet som den gjorde igår


Med kalsongerna och trosorna på huvudet!

Kram och KÄRLEK!

5 kommentarer:

Therese sa...

Söta tokungar <3 Låter mysigt med er myskväll, å dessutom massage på jobbet - du får en BRA dag utan tvekan ;-) Här har barnen hjälpt mig städa... med resultat att bogge satte sig i skurhinken å luran kiknade av skratt... hm... mamman skrattade hon med måste jag erkänna ;-P Nu ska jag ta å tota ihop ett nytt inlägg. KRAM KRAM

Linda sa...

Mysigt att avsluta veckan tillsammans uppkrupen i soffhörnet.
Själv jobbar jag både fredag, lördag och söndag kväll:(
Hoppas massagen hjälper dig, trevlig helg fina du, Kram

Therese sa...

Hi hi ja ren är Bogge, luktar tom Ajax av honom, trots jag sköljt av och smörjt in honom. hoppas bara han inte får utslag.... Har lånat ut svea till grannarna så nu är det tom här hemma, bara jag å bogge å jag är såååååååå sällskapssjuk, tänk om du kunnat svänga in på en snabb lunchdate! Skulle pratat av dig öronen dock *fniss* KRAM

Caroline sa...

Låter som du kommer få en kanonstart på helgen med massage! Hoppas att låsningen släpper.

Vilken små sötisar! Här hemma brukar vi studsa runt med strumpbyxor på huvudet och leka kaniner, haha!

Kraaaaam!

Popprinsessan sa...

Ni verkar ha en ganska fullspäckad lördag :-) Här tar vi det lugnt idag eftersom 3 av 4 är lite krassliga :-)

Sons of A har jag varit sugen på att börja se och med tanke på vad du skriver så ska jag genast lägga till den på min lista på lovefilm.se :-)

Trevlig helg!