tisdag 19 april 2011

Fixat och klart

Det största problemen är lösta. Chaufför idag och imorgon är fixat. Tuva har inte blivit sjuk som tur är. Bara bilen med två sommardäck och två vinterdäck kvar men det löser sig!

Tusen tack mamma och pappa för att ni erbjöd er att komma ner en dag tidigare så att ni skulle kunna köra mig imorgon! ÄLSKAR ER! Nu löste det sig ju så bra att Glenn fick ledigt till slut i alla fall.
Tack till er mina söta vänner som erbjöd er att köra mig om ni hade bott närmare. Det är ju tyvärr en av nackdelarna med att få så mycket nya fina vänner i cyberrymden, att man oftast bor så långt ifrån varandra.

Nu ska bara fjärilarna i magen försvinna också. Men det gör de väl när allt är över imorgon och jag är på väg hem igen. Men att vara lite nervös hör ju till.

Igår tog Glenn fram vår externa hårddisk hemma och vi började titta på gamla bilder. Oj vad mycket känslor som kom tillbaka till mig. Bilder på alla mediciner jag tog under våra år som vi kämpade att få barn, bilder på farmor, vårt bröllop, bilder på mina positiva graviditetstest, massor av gravidbilder och jag skojar inte när jag säger att jag var ENORM!! Och så klart: massor av bilder på våra underverk!

Dags att röja undan det sista här på jobbet så att jag kan ta påskledigt i eftermiddag med gott samvete.

Solen skiner här idag och jag hoppas att den gör det på Dig också min FINA vän!

Kram och KÄRLEK!

11 kommentarer:

Therese sa...

Morron älskade vän <3 Så glad att det löst sig så bra för dig/er, å jag håller givet en tumme för dig i morgon!!!! Men det vet du ju :-) Å visst är det nostalgi å kika på foton å minnas, både bra å dåliga saker... Lämnar en varm å solig kram till dig <3

lisa sa...

Tack! Ja det känns helt okej ! Man känner sig liksom lite sommrig!

Jannike sa...

Längtar till imorgon. Lycka till P+K

isa sa...

Hej stumpan!!!! Ååå vad jag har saknat dig!! Blev så glad för ditt väälkomnande hem!!
Nej va roligt att du ska göra det, min syster gjorde det i höstas och ångrar det inte. Förstår att du är nervös men det kommer att gå kalas och du kommer bli så nöjd!!! Lycka till gumman jag ska tänka på dig och hålla tummarna. Pusssssss på dig!!

isa sa...

Men min komentar försvan?? Jag ville tacka för ditt välkomnande du gör mig så glad och varm i hjärtat gumman!! När jag var ner på stranden kickade jag in på bloggen via martins mobil och såg att du hade skrivit igen och då fick jag hemlängtan :P Men det var så sött gjort av dig!!! Vill önska dig lycka till och jag håller tumamrna för dig det kommer att gå toppen!! pussss på dig

Mette sa...

Lycka till imorgon, Finaste!

Puss och kärlek

Linda sa...

Så skönt att allting löser sig, föräldrar är guld värda!

så roligt att titta på gamla bilder, dom framkalla så mycket känslor.

Nu äntligen har jag en klänning i min garderob, en galaklänning!:)

Lycka till i morgon, det kommer gå jättebra ska du se.

Kramar

Fröken M sa...

Det kommer gå hur bra som helst i morgon raring ! Jag lovar och jag ska tänka på dig näär jag rattar budbilen !! KRAMAR

carola sa...

Stor kram älskade du....

Mamma Russin sa...

god morgon..

så skönt att allt löste sig till slut.. :) så roligt med massa "gamla" kort, jag älskar kort.. tycker faktiskt det är lite tråkigt mad dessa digitala kort nuför tiden.. det är ju så mysigt med riktiga album.. :)

kanske bjuder du på ett gravidkort sedan? hihi..

nu ska vi fara och titta på husvagn, spännande värre.. undra om vi vet vad vi ger oss in på, hahaha.. varken gubben eller jag är husvagnsmänniskor men vi har fått för oss att om den står stilla som en stuga blir det bra, haha..

KRAAAAM

Therese sa...

Sitter här å tänker på goa dig! Håller tummarna för dig och hopas allt går smidigt för dig i dag <3 KRAMAR i massor!!!