fredag 8 april 2011

Doppresent

Igår kom den fina tavlan ifrån Helen som Milton ska få som doppresent tillsammans med brädan jag visade igår. Den ska in i en Ribbaram ifrån Ikea.

Gå in till Helen och titta på hennes fina tavlor som hon gör! Tavlan jag köpte till hallen för ett tag sen kommer ifrån henne också.


Igår när jag hämtade på dagis var Elliot inte alls på humör. Allt var fel och han började gråta för det mesta. När vi kom hem ville Tuva gå ut i trädgården och det fick hon så klart göra. Elliot och jag la oss i sängen och kramades, pussades och pratade. Min lilla prins säger då till mig: mamma, jag var så ledsen innan för att jag behövde kramas med dig! Åh min lilla tänkare.


Fredag igen! Ikväll kommer ett par vänner hem till oss, jag tänkte göra det lätt för mig och bjuda på tacos.


Ha en riktigt mysig fredag!


Kram och KÄRLEK!



9 kommentarer:

killmamman sa...

o så fin! funderar på en sån till bebis sen... :)

sv: ja vi får se, jag hoppas verkligen att filmen blir av, det skulle vara otroligt roligt tycker jag :)

ha en fin fredag och helg!

Jannike sa...

Ja Elliot är en riktig tänkare, gullungen. Ha en mysig helg P+K Mamma

Caroline sa...

Så sött av honom, ibland är allt man behöver en kram!:)

Det blir fina doppresenter det där!

Hoppas du har en fin fredag! Kram på dig

Helen.HUSnrNIO sa...

Gott att höra att du blev nöjd med Miltons tavla=) Vilka ord från din lilla prins. Kärlek är underbart! Ha en fin fredag. Kram

Fröken M sa...

En riktig kanon present ! Vi har en annan variant av tavlan på väggen i viggos rum. Jag fick en "ledig" dag idag och roar mig med att göra just ingenting ( om jag skulle bli inringd på jobb vill jag inte starta något jätte projekt ) men senare ska jag baka citronmarängpaj och förbereda lite inför kalaset i morgon ! Ha en toppen helg finast !! kramar

Jannie sa...

Men ååååå nu fullständigt smälter jag!
Vilka underbara ord att få höra.Älsklingen lilla!
Han vet då redan vägen till tjejernas hjärta!

Hennes tavlor är fantastiska!Vi har en till Victor från henne med.Supernöjda!

Tack för dina ord!Lyx att de är två o har varandra.Här är det ju Victors mes morsa som har svårt att släppa taget...ha ha ha
Men nu får det änna vara dags snart!
O tack för din din supergulliga ord.Du är LÄTT en av mina favoriter med.Alltid roligt att få läsa om andra som har haft det tufft (minst sagt) med att få barn.
Jäkla lärare säger jag bara!ha ha ha Sa att det bara va att ligga o så skulle man bli på smällen!
Så FEL de har!blink blink

Underbara bilder du har på din sida!superfina!
Hoppas ni får en helskön fredag!STORA KRAMAR

Therese sa...

Så fin tavla, är så glad i mina två som bogge och luran har! Och du, tacos är ALDRIG fel en fredag *ler stort* Önskar dig en riktig mysig kväll vännen <3 KRAM

Linda sa...

Hon gör ju så fina tavlor, älskar Moas och ska snart beställa varsina till killarna också.

Tacos är aldrig fel en perfekt fredagsmat, vi lyxar dock i dag och äter fondue, nästan lika enkelt det med faktiskt.

Ha en fin kväll, Kramar

Stina sa...

Superfin!! Där måste jag gå in och kolla.