torsdag 14 april 2011

Böcker och leksaker

Tuva och Elliot älskar böcker. De älskar att krypa upp i mammas och pappas säng och få höra en saga. De har massor av böcker i sitt sovrum


och i badrummet har vi hängt en liten cykelkorg på elementet och i den ligger det massor av Pixieböcker. Så när barnen sitter på toaletten som står precis brevid elementet så kan de läsa samtidigt.


Tänkte även på att passa på att visa lite bilder på deras lekrum med alldeles för mycket leksaker i.





Jag hoppas du får en fin kväll!

Kram och KÄRLEK!

7 kommentarer:

Fröken M sa...

Va fint ni har det !! Viggo gillar oxå böcker, men än så länge river han mest i dem ! Jag hoppas dock att jag ska hitta Trulsan boken så jag kan läsa den för viggo :)
Ha en mysig kväll ! Här sska jag sova tidigt för i morgon ska jag upp ÄNNU tidigare !!Kramar

Therese sa...

Så fint barnen har det i sitt rum <3 Å böcker är verklig rikedom!!! Svea har alla mina böcker som jag hade som barn i två stora sockerlådor på sitt rum, men ska nog sno iden med böcker på toan med! KRAM och ha en fin kväll <3

Linda sa...

Ett lekrum kan aldrig få för mycket leksaker:)
Jättefint och ljust rum, där trivs dom bra misstänker jag.
Skönt att ha ett rum för leksaker så man kan ha ett renodlat sovrum istället. vi hade så i förra huset då alla sov uppe men nu känns dom lite för stora för det och är väldigt noga med ditt och mitt så det blev inget då vi flyttade hit.
Kramar

brittabloggar sa...

Åh så fint! Fiffigt med cykelkorgar!

i min lilla lilla värld sa...

Åh, va fint Ni har det... Längtar tills vi har fått ordning på allt

Jannie sa...

Så fint de har det!lÄngtar tills Victor vill krypa upp till mig o lyssna på saga.nu duger man ju bara o gosa med när han är trött...ha ha ha KRAM

carola sa...

men åh så fint ni har det.

Vill få tillbaka min energi och fixa jag med, fast den finns inte tyvärr.
Hoppas er helg blir bra
kramisar