torsdag 28 april 2011

Ännu en fantastisk dag

Frukosten är intagen. Idag intog jag den tillsammans med min man vilket inte händer speciellt ofta på en vardag. Det ser ut att bli ännu en fin dag med sol. Igår var Junior ute i trädgården hela dagen medans jag satt inne och jobbade. Det ser ut att bli likadant idag


Han har redan parkerat sig där ute.

Att våren eller ska vi säga sommaren har kommit med stormsteg syns i vår trädgård. Det totala kaoset som råder där varje sommar har redan börjat.


Studsmatta, pool, gungställning och leksaker i alla dess former. Men så ska det vara på sommaren.

Här kommer ytterligare ett vårtecken


Ett äppelträd i full blom.

Jag önskar dig en FIN dag min FINA läsare!

Kram och KÄRLEK!

8 kommentarer:

i min lilla lilla värld sa...

Vilket härligt lekland ni har på gräsmattan =)

Caroline sa...

Ninja är likadan, hon lever sitt liv utomhus på sommaren. Det knasiga är att om det är så pass varmt att vi vill vara ute tycker hon att det är för varmt utomhus och går in. Inte lätt att ha helt svart päls.

Vilken härlig platt och lagom stor tomt ni har! En sån är min drömträdgård istället för vår jättebacke, hihi.

Ha en fin dag! Kram kram

Therese sa...

Morron goa du! Klart det ska vara kaos, det är bevis på att det där finns en lycklig familj :-D Å att äta frukost ihop är mysigt! Här har vi haft en kall natt men nu lyser solen, så vi får se vad vi hittar på i dag... KRAM <3

Therese sa...

ps kunde jag skulle ajg knycka några grenar ur ert äppelträd ;-) ds

carola sa...

Då är det inte bara hos mig det ser ut så:)
Här på vår länga känns det som om det bara är vi som har saker till barnen.
alla är här och det ser ut som ett bombnedslag.

kram stumpan

Kerstin sa...

He,he. Sånn kommer det til å se ut i mange år framover :) Til slutt så legger man ikke merke til det engang ;)
Ha en fin dag du også. Er litt sugen på å ta en slik øyeoperasjon jeg også :)
Klem

Mamma Russin sa...

hej hej..
men har ni hund ? det har jag missat helt, vilken fiiin.. vad är det för ras ? mastiff?

vilket himmelrike för barnen att leka på med en massa leksaker.. :) fin trädgård..

kramkram

Alexandra sa...

Å vilken fin vovve! Är det eran? Är det en Bullmastiff eller? Riktigt fint!

Kramar