fredag 25 mars 2011

Våffeldagen

Ja idag är det våffeldadgen. Grabbarna i familjen ska ha våfflor till middag, Tuva vill ha plättar (färdigköpta som hon älskar) och jag ska äta sallad.

Fredag igen, veckorna flyger iväg. Imorgon ska vi nog ta oss en tur in till stan. Dels har vi lovat Elliot och Tuva att de ska få varsin leksak eftersom de har varit så duktiga att ta mediciner sista tiden. Elliot har redan kollat ut någon legolastbil som han vill ha sötisen. Sen är jag på jakt efter ett tyg att ha på bänken i hallen. Jag hade tänkt mig grått fårtyg. Lite ulligt sådär. Ingen som vet någon bra websida som säljer sånt tyg? På kvällen är vi bortbjudna till ett par fina vänner men vi vet inte riktigt än om det blir av. De har också små barn och de har också varit sjuka så vi skulle höras ikväll och stämma av.

På söndag ska jag iväg till Ikea med en kompis! Som vanligt så finns det en hel del på inköpslistan, jag tyckte precis vi var på Ikea men ändå så fylls inköpslistan på. Vi ska i alla fall ha en heldag hon och jag och det ska bli superhärligt. Glenn och barnen får roa sig på egen hand där hemma.

Jag är så nöjd med min nya design här på bloggen. Tusen tack till min fina man som har hjälpt mig med bilderna.

Jag önskar dig en härlig fredag! Glöm inte att ta till vara på dina nära och kära!

Kram och KÄRLEK!

8 kommentarer:

Fröken M sa...

Nya designen är super fin och även bröllopsbilden på er !!! Ha en riktigt härlig helg vännen ! jag kommer vara bredbandslös några dagar nu, men uppdaterar bloggenvia mobilen. Kram

floosan sa...

I dag ska det våfflas, hoppas ni får en mysig helg!

carola sa...

Du har superfint här och vilka bröllops bilder.
Vi tog aldrig några:(
Vårt bröllop blev ändå förstört när folk la sig i så vi har inget kort framme.

Får förnya löftena sen..

kram och trevlig helg

Therese sa...

Låter som om ni har en bra helg framför er, här ska vi också til lstan och handla. Bla bilstol till bogge och skor till luran + lite annat smått och gott. Men är sååå avis på dig som ska på ikea, jag skulle också behöva ta mig dit. Ha nu en fin eftermiddag <3 KRAM

Caroline sa...

Snön slutade efter ungefär en kvart och sen kom solskenet igen, tack och lov.:)

Vad snällt av honom att hjälpa till! Det blev finfint och era bröllopsbilder är så härliga! Nästan så jag får lust att gifta mig för att få så fina kort på sambon och mig. ;) Men vi gör oss inte lika bra på bild, haha!

Hoppas din kväll och fullspäckade helgen blir bra! Kram kram

Caroline sa...

Hihi, nej det skulle ju inte vara enda anledningen!;)

Kraaam

Linda sa...

Så fint det blivit här inne, och vilka härliga bilder på er i högerspalten.
Hoppas ni får en toppenhelg och att ni kommer iväg på middagen, Kram

brittabloggar sa...

Åh våfflor är ju bara så gott!