fredag 4 mars 2011

Tröttsamt

Vid lunch ringde de ifrån Tuvas dagis. Jag fick åka och hämta hem henne för hon har 39 graders feber. Usch vad trött jag är på detta! Hon är inte förkyld och hon säger att hon inte har ont någonstans så jag hoppas att det bara är endagsfeber. Just nu sitter vi i gillestugan och tittar på "Dora"



Vi gick och hämtade hem Elliot oxå och på sjuklingens begäran så åkte vi till affären och köpte saft och godis. Nu ska vi bara mysa resten av dagen och hoppas på att febern är borta imorgon igen.

Måste ju visa den snygga skålen jag fick av min mamma när vi var i Stockholm förra helgen. Den stod i ett utav hennes köksskåp och när jag såg den sa jag att den skulle passa jättebra hemma hos oss! Hi hi mamma gick på det direkt och jag fick skålen av henne! Tack FINA mamma!



Skålen står i min steghylla i vardagsrummet och den passar bra ihop med allt annat turkost jag har där!

Kram och KÄRLEK!

5 kommentarer:

Jannike sa...

Varsågod ! Synd med Tuva, hoppas det blir kortvarigt. Saknar er, det är tomt hemma. Skickar massor av pussar o kramar , Mamma/Mormor

Helen.HUSnrNIO sa...

Svar: Det är salt, peppar och sockerHUS från Village. Finns ngt mer i samma serie om jag inte missminner mig. Superfina=) Skålen passade bra där! Kul att få presenter och när de fina så är det extra kul ju! Hoppas hon kryar på sig snabbt. Det är enländigt med all sjuka som bara går runt runt nu. När sjutton ska det ta slut? :S Hoppas ni får en mysig em och kväll ändå. Kram

Therese sa...

Hi hi vi har visst tur båda två som fått oss så fina skålar ;-) *ler stort*
Å jag hoppas Tuva mår bra i dag, nu får det ge sig!!! Här vaknade luran 04.45 men då skickade jag ner henne och maken så jag och lillebror fick sova - oj så skönt! Önskar er en fin dag, jag är hemma själv med lillebror å ska bara myyyyysa. KRAM <3

Linda sa...

Nä inte mer feber nu:(
Hoppas hon mår bättre i dag.
Kramar

Mamma Russin sa...

hej gumman..

nu har jg läst ikapp här, jag hinner inte alls med vare sig blogg eller läsa bloggar nu när jag jobbar helg.. :(

men nu tog jag mig lite data tid..:)

hoppas du kan vila lite på dagen nu när du sovit illa i natt gumman.. vad jobbar din man med? tänkte på jouren ?

här ska vi fara till ikea med min syster idag, sedan blir det jobb i eftermiddag/kväll igen..

kramrkam